PracaGrupypl.praca.dyskusjejak mogę sie zwolnić z pracy? › Re: jak mogę sie zwolnić z pracy?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jak mogę sie zwolnić z pracy?
    Date: Tue, 05 Aug 2003 16:02:20 +0200

    Tomasz Olszewski napisał:

    > Dokładnie
    > Pracuję już z rok pod tą nazwą (na zlecenia) a u właściciela to już ze 3
    > lata pod nazwami innych firm - zamykanych i otwieranych w międzyczasie.
    > No i mam inną ofertę - jak to zgłosze pracodawcy to mnie w 5 minut
    > zwolni dyscyplinarnie, nie wypłaci pensji itp. - to własnie taki typ
    > jest. więc może coś poradzicie.

    Skoro tak piszesz - ucieczka w zwolnienie może nie być najlepszym
    wyjściem, bo do dyscyplinarkę można zastosowac do zdarzeń przeszłych
    [oczywiście ograniczonych czasowo wg Kp - chyba do jednego miesiąca],
    zresztą można również znaleźć jakies Twoje niedociągnięcie pod Twoją
    nieobecność [nie ma to jak byc wrednym ;)]. Ale możesz zniechęcić do
    siebie pracodawcę delikatniejszymi metodami i dać mu wygrać [oczywiście
    nie tyle on wygra, ale będzie tak myślał ;)], np. dopominać się o urlop,
    nadgodziny, dać zwolnienie od psychiatry itd. itd. A jaki będzie
    uradowany!

    Flyer