PracaGrupypl.praca.dyskusje › Handlowiec IT- rozmowa o prace

  • 1. Data: 2003-08-04 20:06:02
    Temat: Handlowiec IT- rozmowa o prace
    Od: "MiT" <m...@m...neostrada.pl>

    V-tek,

    Czeka mnie w najblizszym czasie rozmowa o prace na stanowisko handlowca w
    firmie IT. Jest to firma z Poznania, ja staram sie o prace w oddziale
    Katowice.
    Prosze o podpowiedz na moje "ulubione" pytanie ile chcialby pan zarabiac, bo
    jak dotad nie spotkalem rozmowy na ktorej by nie padlo. Moja standardowa
    odpowiedz "Milion dolarow przed sniadaniem" jest traktowana jako dobry zart
    i przechodzimy zawsze do konkretow.

    Takze pytam o srednie zarobki w takich firmach na podobnym stanowisku w
    rejonie Katowic. Tak wiem ze to zalezy od ilosci obowiazkow i spedzanego
    czasu w pracy ale moze macie jakies doswiadczenia.

    Z gory dzieki za odpowiedz.
    Pozdroofki

    MiT
    XJ 600 DSF 200 - zone.

  • 2. Data: 2003-08-06 14:24:41
    Temat: Re: Handlowiec IT- rozmowa o prace
    Od: "marcin \"mARTin\" śpiewak" <m...@n...com>

    > Czeka mnie w najblizszym czasie rozmowa o prace na stanowisko handlowca w
    > firmie IT. Jest to firma z Poznania, ja staram sie o prace w oddziale
    > Katowice.

    pracowalem w jednej firmie IT z poznania, ktora miala oddzial w katowicach..

> [...]
    > jak dotad nie spotkalem rozmowy na ktorej by nie padlo. Moja standardowa
    > odpowiedz "Milion dolarow przed sniadaniem" jest traktowana jako dobry

    z tego co wiem handlowcy zazwyczaj dostaja pieniadze od podpisanych zlecen,
    a stawki sa ustalone %
    + min. podstawa

    > Takze pytam o srednie zarobki w takich firmach na podobnym stanowisku w
    > rejonie Katowic. Tak wiem ze to zalezy od ilosci obowiazkow i spedzanego
    > czasu w pracy ale moze macie jakies doswiadczenia.

    To zalezy glownie od twojej obrotnosci i kontaktow, jesli nie masz
    doswiadczenia w IT to popracujesz pewnie 3 miesiace i zrezygnujesz (taka
    byla srednia "zycia" konsultanta w tej firmie)

    P.S. na priv info o jakiej firmie mowie i szczegoly

  • 3. Data: 2003-08-06 15:37:48
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "marcin "mARTin" śpiewak" w wiadomości news:bgr320$4er$1@inews.gazeta.pl
    napisal(a):

    > z tego co wiem handlowcy zazwyczaj dostaja pieniadze
    > od podpisanych zlecen, a stawki sa ustalone %
    > + min. podstawa

    Ano wlasnie... Dosc czesto stosuje sie naduzycia typu
    "przedstawicielstwo handlowe", gdy tak naprawde chodzi o zwykla
    akwizycje. Jak rozpoznac z czym ma sie do czynienia? Powyzsze nasunelo
    mi mysl, ze moze wlasnie zwracajac uwage na forme wynagrodzenia? Watpie,
    aby zwykly akwizytor mogl liczyc na jakas minimalna pensje podstawowa.
    Jak myslicie?

    pozdrawiam
    --
    Greg