PracaGrupypl.praca.dyskusje › irlandia

  • 1. Data: 2004-01-10 15:21:44
    Temat: irlandia
    Od: "Paweł" <p...@i...pl>

    Czy orientuje sie ktos moze jak wyglada obecnie rynek pracy w irlandii?
    Interesuje mnie przede wszystkim praca na czarno :)
    Dzieki z gory za odpowiedzi.

    --
    ~Paweł~

  • 2. Data: 2004-01-10 17:08:38
    Temat: Odp: irlandia
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    Użytkownik Paweł <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:btp4ta$3s6$...@j...coi.pw.edu.pl...
    > Czy orientuje sie ktos moze jak wyglada obecnie rynek pracy w irlandii?
    > Interesuje mnie przede wszystkim praca na czarno :)

    A dlaczego "na czarno" ? ... do maja zdazysz zalatwic legalna !

    ---

  • 3. Data: 2004-01-10 18:58:52
    Temat: Re: irlandia
    Od: "Paweł" <p...@i...pl>

    > A dlaczego "na czarno" ? ... do maja zdazysz zalatwic legalna !

    Ale ja chce wyjechac teraz !

    --
    ~Paweł~

  • 4. Data: 2004-01-10 20:45:02
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Paweł" <p...@i...pl> wrote in message
    > Czy orientuje sie ktos moze jak wyglada obecnie rynek pracy w irlandii?
    > Interesuje mnie przede wszystkim praca na czarno :)

    W duzych miastach wymaga sie zawsze nr PPS, a do takowego musisz miec
    potwiedzenie
    zameldowania i naczekac sie w urzedzie.
    Przypuszczam, ze na wsi rolnik biurokracja sie nie interesuje.

    Inna sprawa, ze trzeba najpierw szczesliwie przebrnac przez
    Immigration Office na lotnisku. A tam trzeba miec albo referencje, albo
    pieniadze.
    Pozwolenie na pobyt turystyczny dostaje sie zazwyczaj na okres do daty na
    bilecie powrotnym
    (ale max. 3 miesiace, lecac przez Londyn max. 6 miesiecy, ale tam nagonka
    jest wieksza).
    Moim zdaniem szkoda go przekroczyc u progu wejscia PL do Unii...

    GreG

  • 5. Data: 2004-01-11 02:24:22
    Od: "Paweł" <p...@i...pl>

    > Moim zdaniem szkoda go przekroczyc u progu wejscia PL do Unii...

    Moim zdaniem po 1 maja to juz bedzie po jablkach z jakakolwiek praca ! pol
    polski wyjedzie ! ja chce wyjechac wczesniej i zlapac cos przed tym nawalem
    !

    --
    ~Paweł~

  • 6. Data: 2004-01-11 10:24:42
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

> [...]
    pol
    > polski wyjedzie ! ja chce wyjechac wczesniej i zlapac cos przed tym

    Połowa polski :) a kto ich tam wpusci ??
    myslisz ze tylko polacy wchodza do uni ? :)))
    A pozatym od 1 maja nic sie nie zmieni.
    No moze jedynie tylko tyle ze bedziemy w uni "na papierku" ;)

  • 7. Data: 2004-01-11 12:17:40
    Od: "gosia77" <g...@h...com>

    "Paweł" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    pol
    > polski wyjedzie ! ja chce wyjechac wczesniej i zlapac cos przed tym

    irlandia sie wycofala z pozolenia polakom na prace po naszym wejsciu do
    unii.
    tzn w kwestii pracy w irlandii nic sie nie zmieni po 1 maja. bedzie tak jak
    do tej pory.
    gosia

  • 8. Data: 2004-01-11 12:27:14
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "gosia77" <g...@h...com> wrote in message

> [...]
    > unii.
    > tzn w kwestii pracy w irlandii nic sie nie zmieni po 1 maja. bedzie tak

    Mozesz podac linka do tej bzdury?

    GreG

  • 9. Data: 2004-01-11 13:41:15
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

    "GreG" <g...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > potwiedzenie
    > zameldowania i naczekac sie w urzedzie.
    > Przypuszczam, ze na wsi rolnik biurokracja sie nie interesuje.

    ciach

    Przeciez nummer PPS moge sobie wymyslic...
    Gdzie porblem dla Polaka??
    posdrofka
    tomek

  • 10. Data: 2004-01-11 14:22:43
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message

    > Przeciez nummer PPS moge sobie wymyslic...
    > Gdzie porblem dla Polaka??

    Taaak, tak, wymysl sobie. Potem podrob pieczatke i wbij
    sobie do paszportu wize. Bo bez tego nie bedziesz tu legalnie.

    Eeech...

    GreG