PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uświadomienie spamerom co to prawdziwa praca w internecie - telepraca !

  • 1. Data: 2004-01-10 16:24:16
    Temat: Uświadomienie spamerom co to prawdziwa praca w internecie - telepraca !
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Drodzy spamerzy ! Chcę Wam uświadomić na czym polega praca w internecie !

    Otóż jest sobie firma, przykładowo agencja doradzctwa prawniczego, handlowa
    czy jakaś.
    Biuro jest malutkie, co obniża koszt funkcjonowania biura lub jeśli się
    da... wogóle takiego biura nie ma.
    Każdy ma w domu: komp, telefon, skaner, drukarkę, fax
    Doradcy/pracownicy siedzą u siebie w domach, odbierają telefony, tworzą
    papiery...
    Przesyłają je listem @ do biura, do szefa, który je akceptuje (jeśli
    pracownicy nie są samodzielni) drukuje podpisuje i ewentualnie po pracy
    wysyła drogą pocztową... ewentualnie jeśli pracownicy mogą to każdy ma
    niezbędne stempelki sam drukuje.
    Umowa z pocztą o odbieranie listów z siedziby firmy eliminuje konieczność
    wychodzenia na pocztę i stania w kolejkach.
    Pracownicy korzystają ze wspólnej bazy danych towarów, ludzi czy czegoś
    tam... nanoszą poprawki do bazy. Tworzą papiery, czy to co trzeba.
    Bezpośrednio z domu wysyłają korespondencje, prowadzą rozmowy i praca przez
    internet się kręci.
    Przychodzi koniec miesiąca, szef tworzy przelewy z pensjami i tyle... i od
    początku !

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 2. Data: 2004-01-11 18:45:50
    Od: "m...@c...tk" <1...@-...com>

    "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@W...interia.pl> wrote
    in message news:QGVLb.53994$Tz1.49911@news.chello.at...
    > Drodzy spamerzy ! Chcę Wam uświadomić na czym polega praca w internecie !

    hm... mnie sie wydaje, ze spamerzy nie czytuja, spamerzy spamuja...

    marek

  • 3. Data: 2004-01-11 23:22:41
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "m...@c...tk" <1...@-...com> napisał w wiadomości
    > "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>
    wrote
    > in message news:QGVLb.53994$Tz1.49911@news.chello.at...
    >
    > hm... mnie sie wydaje, ze spamerzy nie czytuja, spamerzy spamuja...

    Nawet jeśli choć jeden spamer przeczyta i zrezygnuje z wysłania spamu o
    jakims zarabianiu na czytaniu e-listów... to już bedzie sukces !
    Może taki spamer podchwyci pomysł i założy taką internetową firmę o której
    wspomniałem... z pracownikami ale bez biura.

    Pozdr
    Krzysztof

  • 4. Data: 2004-01-12 08:32:05
    Od: "Redakcja Artserwis.pl" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy"
    <k...@W...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Może taki spamer podchwyci pomysł i założy taką internetową firmę o której
    > wspomniałem... z pracownikami ale bez biura.

    Wydaje sie, ze ten mail powinien byc zaadresowany do zdesperowanych ludzi
    szukajacych pracy gdziekolwiek sie da, takze w internecie, a co za tym idzie
    nacinajacych sie na przeroznego rodzaju spamerow ;) Zgadzam sie z Markiem,
    spamerzy grup raczej nie czytuja. Uswiadomienie spoleczenstwu na czym polega
    prawdziwa praca w internecie daje nadzieje na wykruszenie czesci
    "ogloszeniodawcow"

    pozdrawiamy
    Redakcja Artserwis.pl
    www.artserwis.pl

  • 5. Data: 2004-01-12 15:58:40
    Od: Mamqa <m...@w...pl>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał:

    > Może taki spamer podchwyci pomysł i założy taką internetową firmę o której
    > wspomniałem... z pracownikami ale bez biura.

    Firme spamerska? ;-)

    Mam(q)a /g-g 365511
    http://mamqa.webpark.pl/
    "Aby cenić i kochać to, co wielkie,
    najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil