PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mała sonda

  • 1. Data: 2004-01-10 14:17:28
    Temat: Mała sonda
    Od: "BUF" <w...@w...pl>

    Witam

    Zamierzam wprowadzić w firmie nową usługę polegającą na oferowaniu
    pożyczek. Nowatorstwo tej usługi polega na tym, że przy jej udzielaniu
    nie istotna jest sprawa zdolności kredytowej (wymagana zawsze w bankach)
    a tylko forma zabezpieczenia hipotecznego ( mieszkanie własnościowe,
    dom, restauracja, pub, itp.) lub innej wartościowej
    ruchomości.(samochód, antyki, itp.). Prowizja z zawarcia tego typu umowy
    będzie dość wysoka ponieważ pożyczki sa udzielane na wysokie kwoty (
    powyżej 100 tys. zł)

    Jak sądzicie do jakiej grupy osób (przyszłych pracowników) mam
    przygotować ogłoszenie o pracę ?
    Zakładam, że powinny być to osoby mające tzw. "szerokie kontakty" a nie
    tylko zwykli handlowcy. Temat jest na tyle ciekawy, że nie można go
    "spalić" zatrudniając nieodpowiednie osoby.
    Czekam na sugestie i pomoc w sformułowaniu ciekawego ogłoszenia. Będę
    nie tylko wdzięczny. Myslę, że udział w sondzie będzie z korzyścią dla
    obydwu stron ponieważ oferta pracy ukaże sie niebawem w grupie praca
    oferowana.

    Zbędne komentarze są tu zbyteczne, natomiast dobra rada mile widziana.

    BUF

  • 2. Data: 2004-01-10 15:46:08
    Temat: Re: Mała sonda
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    BUF wrote:
    > Witam
    >
    > Zamierzam wprowadzić w firmie nową usługę polegającą na oferowaniu
    > pożyczek. Nowatorstwo tej usługi polega na tym, że przy jej udzielaniu
    nowatorstwo?
    kazdy lombard oferuje takie pozyczki.

    > Jak sądzicie do jakiej grupy osób (przyszłych pracowników) mam
    > przygotować ogłoszenie o pracę ?
    moze sproboj tu:
    http://www.kocham.dresy.prv.pl/

    > Zakładam, że powinny być to osoby mające tzw. "szerokie kontakty" a nie
    o, to na pewno.
    :)

    > Zbędne komentarze są tu zbyteczne, natomiast dobra rada mile widziana.
    :-PPPPP

    marcin

  • 3. Data: 2004-01-10 16:28:05
    Od: "BUF" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Smieszek"
    <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl> napisał w wiadomości

    > nowatorstwo?
    > kazdy lombard oferuje takie pozyczki.

    > moze sproboj tu:
    > http://www.kocham.dresy.prv.pl/

    > o, to na pewno.
    > :)

    > :-PPPPP
    >

    > marcin

    Widzę, że z poczuciem humoru nie masz problemów. Czy to samo jest z
    zarobkami ? Delikatnie sugerowałem, że takie komentarze są zbyteczne.
    Jesli jednak za główny cel wyznaczasz sobie ripostowanie na każdy post -
    to prosze bardzo. Widać tez, że nie masz pojęcia o sprawach finansowych.
    Prosze podaj chociaż jeden lombard, który jest w stanie dać pożyczkę w
    wysokości 100 lub 200 tys. ( słownie: tysięcy zlotych) -:) w przeciągu 3
    dni.

    Pozdrawiam i zyczę "łowów" na nastepne posty. BUF