PracaGrupypl.praca.dyskusje › Angielskie CV

  • 1. Data: 2006-12-29 15:38:22
    Temat: Angielskie CV
    Od: "Iwan Drakon" <i...@o...pl>

    Witam
    Potrzebuje jakiegos angielskiego CV opiekunki do dziecka, pracownika domu
    starcow,itp. na wzor. Wybieram sie do Anglii i mam problemy z paroma rzeczami
    w CV. Gdyby ktos mial takie bardzo bym prosil o przeslanie mi go (bez danych
    osobowych, chodzi mi o sformulowania niektorych rzeczy)
    Dziekuje z gory za pomoc
    Iwan Drakon

  • 2. Data: 2006-12-29 15:46:08
    Temat: Re: Angielskie CV
    Od: "Piotr M." <d...@C...gmail.com>

    Iwan Drakon napisał(a):

    > chodzi mi o sformulowania niektorych rzeczy)

    Znaczy się zerżnięcie kompetencji i doświadczenia :)

    --
    Piotr M.

    "Nic nie robić, Nie mieć zmartwień, Chłodne piwko w cieniu pić.
    Leżeć w trawie, Liczyć chmury, Gołym i wesołym być!"

  • 3. Data: 2006-12-29 16:53:20
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Iwan Drakon <i...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > rzeczami w CV. Gdyby ktos mial takie bardzo bym prosil o przeslanie mi
    > go (bez danych osobowych, chodzi mi o sformulowania niektorych rzeczy)

    ja tam nie wiem jak szukasz pracy ale ja tu widywalem li tylko gotowe formularze z
    danej firmy do wypelnienia.. wszystk oproste i jasne.. z czym masz problem? - lepij
    sie zainteresuj bezposrednim uzyskaniem tych formularzy bo praca w agencji jest
    delikatnie mowiac malo platna [to samo miejsce dom opieki - pracownicy agencji
    dostaja 5.64 na tym samym stanowisku normalni pracownicy dostają 7.05]

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2006-12-29 20:06:30
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    Wybierasz się do Anglii a nie znasz języka?
    Ciekawe...

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 5. Data: 2006-12-29 21:05:32
    Od: "Michał Buslik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "LudziePracy.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wybierasz się do Anglii a nie znasz języka?
    > Ciekawe...

    Moze nie wiekszosc ale duza czesc wyjezdzajacych nie zna jezyka a lepiej lub
    gorzej daje sobie rade - a i jezyk poznaje po jakims czasie :-)
    Zreszta - znac w Polsce "dobrze" angielski to w Anglii znac troche a w
    Szkocji wcale :-)

  • 6. Data: 2006-12-29 23:23:48
    Temat: CVwriting.ie
    Od: "GoodBoy" <g...@g...pl>

    Zapraszam do www.CVwriting.ie

    CV po angielsku od EUR60

    Efekt?

    Przecietnie agencje rekrutacyjne i pracodawcy odpowiadaja w 30 minut do 1-2
    dni na oferty przeslane wedlug naszych wskazowek.

    Pozdrowienia,
    Team www.CVwriting.ie

  • 7. Data: 2006-12-29 23:29:16
    Od: "LudziePracy.pl" <s...@o...pl>

    > Moze nie wiekszosc ale duza czesc wyjezdzajacych nie zna jezyka a lepiej
    > lub gorzej daje sobie rade - a i jezyk poznaje po jakims czasie :-)

    No i dlatego też tak to wszystko wygląda jak wygląda...

    ===================
    Pzdr.
    SebJak
    ----
    Znajdź w końcu dobrą pracę!
    www.ludziepracy.pl
    ====================

  • 8. Data: 2006-12-30 11:38:32
    Temat: Re: CVwriting.ie
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Za darmo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl&
    q=cv&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi

  • 9. Data: 2006-12-30 14:25:00
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 30 Dec 2006 12:38:32 +0100, "PPC" wrote:

    >Za darmo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    >
    >http://images.google.com/images?client=opera&rls=pl
    &q=cv&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi

    i bezużyteczne...

    Tu można przeczytać jak się pisze CV w UK:
    http://tinyurl.com/yel7qv
    W skrócie - w brytyjskim CV nie zamieszcza się następujących elementów
    i informacji:
    - zdjęcia
    - daty urodzenia
    - informacji o popełnionym małżeństwie i spłodzonym potomstwie
    - rasie
    - narodowości (no nie jest to jakiś błąd, ale jak już pisać to raczej
    o nieograniczonym prawie do pracy na Wyspach)
    - wyznaniu
    Oprócz tego najpierw pisze się imię, a następnie nazwisko, bez
    polskich znaków.

    A tu pytający znajdzie przykładowe słownictwo:
    http://tinyurl.com/yf6fkb

    --
    pozdrawiam
    Bremse