PracaGrupypl.praca.dyskusje › instalowanie oprogramowania przez pracownikow

  • 41. Data: 2007-05-08 21:03:30
    Temat: Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Od: Kazik Kurz <k...@c...pl>

    Any User wrote:

    > Nie wiem, jak inicjator wątku, ale u mnie zasady są proste: komputer
    > służbowy służy do pracy. Tylko i wyłącznie do pracy. Komputery są tak
    > skonfigurowane, aby zasadniczej większości pomysłów zapobiegać (jak
    > choćby uniemożliwienie wykonywania jakichkolwiek programów z katalogów,
    > do których użytkownik ma prawo zapisu), a resztę logować, celem
    > wyciągania konsekwencji post-factum. I dzięki temu nie ma żadnych pytań,
    > czy pracownik może sobie np. wejść w pracy na stronę banku, albo
    > prywatnej poczty, nie mówiąc już o typowych rozrywkach, typu muzyka. Po
> [...]
    No ale ja rozumiem ze systemy masz tak skonfigurowane ze sie nei da, a
    nie ze oni tego nie robia bo nie chca.
    Slowem: pracujesz w firmie gdzie pracuja sami zlodzieje ( kradna
    oprogramowanie i muzyke), oszusci ( oszukuja pracodawce) a byc mzoe i
    jakies gorsze przestepstwa ( sadzac po twoim nastawieniu to sa grozni
    ludzie ci Twoi koledzy z pracy). Jak ty tam wpadles? To jest jakis
    zaklad zamkniety? Mozesz opuszczac to miejsce czy tez jako IT gaj jestes
    tam zamkniety razem z nimi?

    Nie rozumie co ludz pcha do tego zeby pracowac w srodowisku przestepczym.