PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ktorą umowę o pracę wypowiedzieć?

  • 1. Data: 2007-04-27 10:01:21
    Temat: Ktorą umowę o pracę wypowiedzieć?
    Od: Dobry <desperado1977@[wytnij_to]wp.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Oto moja historia moich "papierów" w firmie:

    - Maj 2001 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony (Umowa1)
    - Styczeń 2002 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony w wymiarze 1/2
    etatu (Umowa2)
    - Marzec 2003 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony (Umowa3)
    - Styczeń 2004 - aneks do Umowy3 (podwyżka)
    - Styczeń 2006 - aneks do Umowy3 (podwyżka)

    Którą według Was umowę mam wypowiedzieć odchodząc z pracy? Umowę1 czy Umowę3

    Bardzo dziękuję za odopwiedzi.
    Radek

  • 2. Data: 2007-04-27 10:37:35
    Temat: Re: Ktorą umowę o pracę wypowiedzieć?
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    IMO ostatnią czyli 3, z uwagi że z chwilą zawarcia nowej umowy z tym samym
    pracodawcą poprzednie tracą ważność - nie można mieć więcej niż jednej umowy
    z tym samym pracodawcą.
    --
    *****
    Wit(old)

  • 3. Data: 2007-04-28 13:14:46
    Temat: Re: Ktor? umowę o pracę wypowiedzieć?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Apr 2007 12:37:35 +0200, "Wit\(old\)"
    <w...@p...onet.pl> wrote:

    >IMO ostatnią czyli 3, z uwagi że z chwilą zawarcia nowej umowy z tym samym
    >pracodawcą poprzednie tracą ważność - nie można mieć więcej niż jednej umowy
    >z tym samym pracodawcą.
    Z czego to wynika?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2007-04-28 20:41:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0shta$5cn$1@nemesis.news.tpi.pl Dobry
    <desperado1977@[wytnij_to]wp.pl> pisze:

> [...]
    > wymiarze 1/2 etatu (Umowa2)
    - Marzec 2003 - zatrudnienie na umowe o pracę na czas nieokreślony (Umowa3)
    (...)
    > Którą według Was umowę mam wypowiedzieć odchodząc z pracy? Umowę1 czy
    > Umowę3
    A gdzie wypowiedzenia umów 1 i 2?

    --
    Jotte