PracaGrupypl.praca.dyskusje › instalowanie oprogramowania przez pracownikow

  • 31. Data: 2007-05-01 18:27:56
    Temat: Re: OT Re: instalowanie oprogramowania przez pracownikow
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f178jf$iet$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Brrrrrrr......
    > Jedyne, co można odpowiedzieć, to odesłać tu:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pijawki

    Nie ma sensu odpowiadać w ogóle - Bylejaki Użytkownik to troll i biedny,
    pokręcony człowiek, który podlecza się chałupniczymi metodami zamiast udać
    się do specjalisty.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2007-05-02 11:34:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1ae0j$rh2$1@atlantis.news.tpi.pl Tomek
    <b...@a...org> pisze:

    > Płaci się za każdy odbiornik, więc będzie to sporo więcej niż kilkanaście
    > zotych
    Komputer wyposażony w urządzenia umożliwiające odbiór programów radiowych
    i/lub telewizyjnych nie podlega opłacie abonamentowej (podobnie zresztą, jak
    np. komórka z radiem). Jest to stanowisko samej KRRiT.
    A jak pracownik słucha sobie w pracy radia stanowiącego jego własność, to
    pracodawca nie ponosi żadnych kosztów tego zjawiska (z punktu widzenia
    UoRiT).

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2007-05-02 16:25:19
    Od: Tomek <b...@a...org>

  • 34. Data: 2007-05-02 17:32:43
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Płaci się za każdy odbiornik, więc będzie to sporo więcej niż kilkanaście
    > zotych

    Chyba to właśne napisałem...

  • 35. Data: 2007-05-03 08:23:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f1chs6$un5$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    >O czasie 2007-05-02 13:34, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:
    > Masz gdzieś źródło tej informacji? Ja słyszałem o tym w luźnej rozmowie,
    > ale przydałoby mi się coś na poparcie tego faktu.

    LEŃ! ;)
    http://bip.krrit.gov.pl/pl/bip/ab_rad_tel

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2007-05-03 11:52:55
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

> [...]

    Masz gdzieś źródło tej informacji? Ja słyszałem o tym w luźnej rozmowie,
    ale przydałoby mi się coś na poparcie tego faktu.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 37. Data: 2007-05-03 12:13:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Waldek M. napisał(a):

    > Masz gdzieś źródło tej informacji? Ja słyszałem o tym w luźnej rozmowie,
    > ale przydałoby mi się coś na poparcie tego faktu.

    Było wielokrotnie na grupie pl.rec.prawo - poszukaj w archiwach.

    j.

  • 38. Data: 2007-05-03 12:17:20
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Any User napisał(a):

> [...]
    > skonfigurowane, aby zasadniczej większości pomysłów zapobiegać (jak
    > choćby uniemożliwienie wykonywania jakichkolwiek programów z katalogów,
    > do których użytkownik ma prawo zapisu), a resztę logować, celem
    > wyciągania konsekwencji post-factum. I dzięki temu nie ma żadnych pytań,
    > czy pracownik może sobie np. wejść w pracy na stronę banku, albo
    > prywatnej poczty, nie mówiąc już o typowych rozrywkach, typu muzyka. Po
    > prostu albo ktoś chce pracować i przyjmuje związany z tym wyborem
    > komplet warunków, albo nie chce. Finito.

    Tak to sie da na produkcji. Przy tworzeniu czasem trzeba wspomóc sie
    innymi narzedziami i wtedy czasem warto sprawdzic czy nie ma czegos, co
    nawet jesli zakupimy to koszt bedzie niewielki w stosnku do usprawninia
    pracy. Rozwiazanie jest proste - uzytkownik ma raz na jakis czas audyt -
    znaczy wypisuje jakie oprogramwanie ma na komputerze i na jakiej
    licencji i jesli ma cos wiecej ponadto to na wlasna odpowiedzialnosc.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 39. Data: 2007-05-03 20:44:19
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-05-03 10:23, taki ktos jak Jotte napisac raczyl:

    > LEŃ! ;)
    > http://bip.krrit.gov.pl/pl/bip/ab_rad_tel

    Nie leń, a człowiek który jakoś do prawa i przepisów głowy nie ma ;-P

    Spasiba! Grazie tante ;-)

    Waldek

  • 40. Data: 2007-05-07 19:25:36
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Marek.M. napisał(a):

    > a moze podeslalbys taki wyciag z BI... :)

    pierwszy błąd w polityce B.I firmy:
    kopiowanie zasad z innej firmy.

    To nie ma sensu, lepiej usiądź, zastanów się co należy zabronić a
    co wolno robić pracownikom w kontekscie bezpieczenstwa i stopnia
    informatyzacji firmy i juz.
    Potem spisz to na kartce i juz masz B.I.

    czarny