PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]] › informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
    From: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
    Date: Sun, 15 Jan 2006 13:39:16 +0100

    Witam,
    mam pytanie do osob ktore pracuja podobnie lub znaja temat;), chodzi o
    informatykow, takich ktorzy zajmuja sie wszystkim co lezy w poblizu
    komputera czyli poza komputerem na ich glowie jest ksero telefon i inne
    takie.
    Moze na poczatek opisze moja sytuacje, wlasnie koncze studia ( ostatnie
    2 miesiace) i dostalem prace, pracuje juz 2 miesiace, pracodawca poszedl
    mi na reke bo 1 dzien w tygodniu musze jechac do szkoly wiec ten dzien
    mam wolny, ale czesto pracuje po 12h i w soboty wiec w sumie wychodzi
    jak bym ten dzien przepracowal. Teraz mam umowe na 3 miesiace podpisana
    aby pracodawca mogl sprawdzic czy jestem w stanie poradzic sobie z
    obowiazkami.
    Za miesiac powinni podpisac ze mna normalna umowe lub mnie zwolnic;)
    zakladam teoretycznie ze jednak zostane ;)
    Pytanie brzmi ile moge zarobic jako taki informatyk ?

    Zajmuje sie tam :
    utrzymaniem okolo 100 windowsow w porzadku, administracja sredniej
    wielkosci VPNa, telefonami - liniami telefonicznymi w biurze i kilku
    siedzibach, na mojej glowie tez jest zamawianie sprzetu i nowego
    software'u, budowa i utrzymanie sieci informatycznych i telefonicznych w
    nowych siedzibach, jesli cos nie dziala a lezy kolo komputera to kazdy
    dzowni do mnie ;) do moich obowiazkow tez nalezy montowanie urzadzen
    ktore przypominaja alarmy tzn centralka + kilka czujek

    do tego mam samochod sluzbowy( musze jezdzic po polsce bo komputery
    firmowe sa w kilku miejscach) i telefon sluzbowy ;)

    Pracuje od 9 do 16-20;) pod telefonem jestem cala dobe, jesli cos jest
    do zrobienia to pracuje w sobote i chyba w niedziele tez bede musial ;)

    Ile moge wyciagnac od pracodawcy ?:) Biorac pod uwage to wszytsko i to
    ze to moja pierwsza praca chociaz nie wiem czy to ma jakies znaczenie.
    Firma jest sredniej wielkosci zatrudnia z tego co wiem okolo 100-120
    osob i zajmuje sie sprzedaza telefonow/aktywacja gsm.

    pozdrawiam, szczegolnie informatykow-ludzi-od-wszystkiego ;-))

    --
    Mateusz Pronobis