PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]] › Re: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
  • Data: 2006-01-15 19:47:48
    Temat: Re: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
    Od: g e y b <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja piszę z Wrocławia. Od ponad roku pracuję jako serwisant (cholera wie,
    jak to dokładnie nazwać) od komputerów, sieci, terminali, trochę od
    elektroniki itp. i płaca nie wygląda różowo. W poprzedniej firmie
    zarabiałem od 1700 do 1900 na rękę, ale praca była po 12-13 godzin
    dziennie (u szefa pojęcie nadgodzin nie istniało), dyspozycyjność 24h,
    telefon służbowy + samochód + laptop. Teraz pracuję w tej samej branży,
    gdzie mam teoretycznie 1100 netto za 8h etat, ale tu bardzo trzymają
    się przepisów i normalnie płacą nadgodziny i delegacje, więc realnie
    płaca powinna być na zbliżonym poziomie. Trochę ostatnio chodziłem na
    rozmowy do różnych firm i sytuacja wcale nie wygląda tak różnowo, jak
    czasem mówią o tym media. Jeśli nie jesteś specjalistą w konkretnej
    dziedzinie np. doświadczony wdrożeniowiec SAP czy programista, który
    myśli w SQL-u to ciężko przekonać szefa, żeby płacił więcej niż 2000
    netto. Myślę, że nawet za te 1500 netto warto pracę podjąć, zdobyć
    doświadczenie i szukać dalej nie będąc lojalnym wobec szefa, który
    wycenia Twoją pracę gorzej niż zarząd Cegielskiego płaci za etat spawacza.

    g e y b