PracaGrupypl.praca.dyskusjeinformatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]] › Re: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
  • Data: 2006-01-17 08:59:37
    Temat: Re: informatyk od wszystkiego, ile dostaje ? [dlugi monolog po kawie;))]]
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cahir wrote:

    > Mialem podobna sytuacje, bez alarmów ale z domena Active Directory,
    > serwerem SQL i nieco automatyki. Male miasto, duze bezrobocie.
    > Pensja 2500 netto, szkolen 0, wyplaconych nadgodzin 0, zalegly urlop
    > 50 dni za 3 lata, syndrom wypalenia zawodowego, depresja i nerwica.
    >

    > W polowie listopada rzucilem te robote w p...du.

    A teraz co robisz ? wiesz gdyby mi zaproponowali 2500 to bym sie nie
    zastanawial ;-) ale odnosze wrazenie ze zaproponuja mi cos kolo 1200 -
    bo jestem tylko informatykiem i pierwsza praca itp itd.
    A ja poza nimi mam ~100 swoich userow i te 1200 to moge wykrecic sam
    robiac 1/10 co w firmie ;)
    Tragedia :P

    --
    Mateusz Pronobis