PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarabia analityk quality assurance?

  • 1. Data: 2005-10-16 13:56:15
    Temat: ile zarabia analityk quality assurance?
    Od: recklesswoman <r...@o...pl>

    Witam,

    Mam następujące pytanie: ile realnie zarabia spec od quality assurance?
    Nie zwykly tester, ale też i nie szef zespołu - taki sobie analityk,
    którego obowiązki obejmują m. in. pisanie scenariuszy testów na podstawie
    dokumentacji technicznej i wymagań biznesowych/funkcjonalnych.

    Natrafiłam na wątek o zarobkach testerów, w którym była mowa o przedziale
    2k - 10k PLN. Wydaje mi się, że płaca analityka powinna się więc
    kształtować mniej więcej w środku tego przedziału. Nie wiem jednak jak to
    wygląda w praktyce.

    Będę wdzięczna za odpowiedź.

    //// sigu.. sigu.. sigur ros \\\