PracaGrupypl.praca.dyskusje › POMOCY!!!!!!!! Praca na nizszym stanowisku niz wynika z CV - jak

  • 1. Data: 2005-10-16 10:48:29
    Temat: POMOCY!!!!!!!! Praca na nizszym stanowisku niz wynika z CV - jak
    Od: "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl>

    Ponawiam pytanie, bo nie dostalem odpowiedzi...

    Przy szukaniu pracy jak to ladnie powiedziec, ze jest sie w stanie przyjac
    prace na nizszym stanowisku niz to wynika z doswiadczenia w CV.

  • 2. Data: 2005-10-16 10:55:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michal Wornakow napisał(a):

    > Przy szukaniu pracy jak to ladnie powiedziec, ze jest sie w stanie przyjac
    > prace na nizszym stanowisku niz to wynika z doswiadczenia w CV.

    "Papupapu gugugu" ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-10-16 11:00:25
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 12:48:29 Michal Wornakow <a...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Ponawiam pytanie, bo nie dostalem odpowiedzi...
    >

    > Przy szukaniu pracy jak to ladnie powiedziec, ze jest sie w stanie
    > przyjac
    > prace na nizszym stanowisku niz to wynika z doswiadczenia w CV.

    Nie przewidzisz reakcji czytelnika Twojej aplikacji - więc może w LM
    spróbuj z dużym naciskiem (i w miarę wiarygodnie) podkreślić i uzasadnić
    swoją determinację, by pracować akurat w _tej_ firmie na _tym_ stanowisku?

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 4. Data: 2005-10-16 11:25:12
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.syqjizjtfrn0ri@donkichot...

    > Nie przewidzisz reakcji czytelnika Twojej aplikacji - więc może w LM
    > spróbuj z dużym naciskiem (i w miarę wiarygodnie) podkreślić i uzasadnić
    > swoją determinację, by pracować akurat w _tej_ firmie na _tym_ stanowisku?

    Mozna napisac, ze jest sie sklonnym wystartowac z nizszego stanowiska, z
    ktorego jest mozliwosc awansu na to stanowisko docelowe - w ten sposob
    podkresla sie determinacje bycia na tym stanowisku i nie sprawia sie
    wrazenia "zatrudnijcie mnie w jakimkolwiek charakterze", a jednoczesnie sie
    przekazuje swoja elastycznosc w tym zakresie.

    I.

  • 5. Data: 2005-10-16 12:21:14
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Immona wrote:
> [...]
    > nie sprawia sie wrazenia "zatrudnijcie mnie w jakimkolwiek
    > charakterze", a jednoczesnie sie przekazuje swoja elastycznosc w tym

    i ktos jeszcze wierzy w takie brednie ? - przeciez i tak wiadomo ze kiepsko
    z praca i chodzi o kase.

  • 6. Data: 2005-10-16 12:27:37
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 16-10-2005 o 14:21:14 TaDeK <T...@o...pl> napisał:

    > i ktos jeszcze wierzy w takie brednie ? - przeciez i tak wiadomo ze
    > kiepsko
    > z praca i chodzi o kase.

    Takie konwenanse, co zrobić... a propos: co mówisz dziewczynie przy
    pierwszym "zagadaniu"? Prawdę?

  • 7. Data: 2005-10-16 17:24:28
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ponawiam pytanie, bo nie dostalem odpowiedzi...
    >

    > Przy szukaniu pracy jak to ladnie powiedziec, ze jest sie w stanie przyjac
    > prace na nizszym stanowisku niz to wynika z doswiadczenia w CV.

    List motywacyjny?