PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za taka prace ?

  • 11. Data: 2006-12-07 11:41:34
    Temat: Re: ile za taka prace ?
    Od: herakles <h...@b...pl>

    > to linux z tym oraclem, poki co dziala bez problemow wiec admistracja
    > ogranicza sie do zagladaniem do niego ale jak sie cos wylozy to trzeba
    > bedzie zrobic;)
    problem polega na tym, czy będziesz potrafił to na szybko zrobić.

    > No wlasnie dostaje za to rzad wielkosci mniej a ze to moja pierwsza
    > praca i wlasnie zaczolem sie cenic ;P
    Sie nie przeceń.

  • 12. Data: 2006-12-07 12:33:44
    Od: u...@g...pl

    Witam

    > No wlasnie dostaje za to rzad wielkosci mniej a ze to moja pierwsza
    > praca i wlasnie zaczolem sie cenic ;P

    800zł ????

    Usjwo

  • 13. Data: 2006-12-07 13:27:57
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam

    > No wlasnie dostaje za to rzad wielkosci mniej a ze to moja pierwsza
    > praca i wlasnie zaczolem sie cenic ;P

    800zł ????

    To "Program absolwent"; 700 brutto.

  • 14. Data: 2006-12-07 14:53:07
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    Mateusz Pronobis <s...@-...pl> napisal(a):
    > witam! :)
    >
    > mam pytanie do osob pracujacych w it
    >
    > ile moze dostac osoba zajmujaca sie :

    Osoba, ktora ma wiedze do obslugi tego, to raczej nie wezmie
    tej pracy ;-)
    Windows/panie ksiegowe,subiekt/licencje/helpdesk sprzetu/DB...
    No wez. W pierwszej lepszej normalnej (czytaj niepolskiej) firmie
    za jedna z tych rzeczy dostaniesz wiecej niz tutaj pewnie.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 15. Data: 2006-12-07 14:53:40
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    czarny <m...@f...art.lp> napisal(a):

    > Spokojnie, zajrzy Ci głód w tyłek , to weźmiesz ;)

    To chyba by musieli jezyk obciac i paszport ukrasc zeby takie rzeczy brac ;P

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 16. Data: 2006-12-07 15:23:16
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Andrzej Gradziel napisał(a):

    > To chyba by musieli jezyk obciac i paszport ukrasc zeby takie rzeczy brac ;P

    Głód wystarczy.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 17. Data: 2006-12-07 17:22:43
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    winetu wrote:
    > Użytkownik <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam
    >
    > 800zł ????
    >
    > To "Program absolwent"; 700 brutto.

    bez przesady ;) ale kokosow nie mam...

    --
    Mateusz Pronobis

  • 18. Data: 2006-12-08 13:30:46
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    czarny <m...@f...art.lp> napisal(a):

    > Głód wystarczy.

    Jak na razie Polska granic nie zamknela.

    --
    Andrzej Grądziel
    gg: 1557202

  • 19. Data: 2006-12-24 23:03:29
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...pl>

    Warszawa
    12-14h pracy dziennie
    telefony w srodku nocy, ze cos nie dziala

    5k netto

    Po roku Ciechocinek :)

    powodzenia !
    KZ

    Uzytkownik "Mateusz Pronobis" <s...@-...pl> napisal w wiadomosci

  • 20. Data: 2006-12-25 21:02:24
    Od: <b...@n...pl>

    Za taka prace:
    1. widze trzy etaty
    2. 3xEtaty po 5 kazdy [zl]
    3. Sam na 3 etatach
    4. pardonsik 4 etaty :)
    5. 4 etat to kierowca
    6. alternatywnie nie Ciechocinek a Lubliniec, tez sanatorium :)

    7. Pozdrawiam