PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG tylko dla pracodawcy

  • 1. Data: 2006-12-06 18:53:10
    Temat: DG tylko dla pracodawcy
    Od: "Robert" <r...@o...pl>

    Witam serdecznie !
    Wiem, że wszedł w życie nie dawno przepis zabraniający zakładania własnej
    działalności gospodarczej po to, aby tylko i wyłącznie świadczyć usługi dla
    obecnego pracodawcy (który chce mnie zwolnic i proponuje taki układ
    wlasnie). Nie wiem tylko gdzie go szukać. Czy byłby ktoś uprzejmy
    ukierunkować moje poszukiwania ? Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2006-12-14 10:49:07
    Temat: Re: DG tylko dla pracodawcy
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 06 Dec 2006 19:53:10 +0100, Robert wrote:

    > Witam serdecznie !
    > Wiem, ?e wszed? w ?ycie nie dawno przepis zabraniaj?cy zak?adania w?asnej
    > dzia?alno?ci gospodarczej po to, aby tylko i wy??cznie ?wiadczyae us?ugi dla
    > obecnego pracodawcy (który chce mnie zwolnic i proponuje taki uk?ad
    > wlasnie). Nie wiem tylko gdzie go szukaae. Czy by?by kto? uprzejmy
    > ukierunkowaae moje poszukiwania ? Pozdrawiam Robert

    jak chce Cie zwolnic to i tak Cie zwolni, tak samo jak gdybys chcial
    odejsc to i tak odejdziesz i druga strona niewiele ma do gadania