PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile powinnam zarabiać jako..

  • 1. Data: 2003-02-17 14:37:54
    Temat: ile powinnam zarabiać jako..
    Od: i...@b...pl

    pracuję w prywatnym gabinecie na umowę zlecenie 3x w tygodniu po 5 godzin.
    Jestem pielęgniarką, asystuję przy zabiegach ginekologicznych, wykonuje EKG,
    zastrzyki, pobieram krew na badania, rejestruję pacjentów i pobieram opłaty za
    wydaniem rachunku

  • 2. Data: 2003-02-17 20:51:02
    Temat: Re: ile powinnam zarabiać jako..
    Od: "Serwisant81" <s...@w...pl>

    tyle zeby na blond farbe starczylo

    Serwisant81

  • 3. Data: 2003-02-19 08:53:26
    Od: "Wojtek Jabolonski" <w...@p...fm>

    Użytkownik <i...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    EKG,
    > zastrzyki, pobieram krew na badania, rejestruję pacjentów i pobieram

    IMHO 500 netto byloby odpowiednie

    Pozdro

    Wojtek