PracaGrupypl.praca.dyskusje › geting bank

  • 1. Data: 2005-01-24 13:38:13
    Temat: geting bank
    Od: "DAFOR" <D...@W...PL>

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów tam pracuje. Proszę o jakiekolwiek info o
    tym pracodawcy. Dodam, że stanowisko na jakim miałabym pracować to doradca
    klienta.

  • 2. Data: 2005-01-24 14:25:30
    Temat: Re: geting bank
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    DAFOR <D...@W...PL> wrote:
    > Czy ktoś z szanownych Grupowiczów tam pracuje. Proszę o jakiekolwiek
    > info o tym pracodawcy. Dodam, że stanowisko na jakim miałabym
    > pracować to doradca klienta.

    Getin Bank - nie Geting!
    A pewiedziec to ci pewnie malo powiedza, bo dopiero buduja nowa siec
    sprzedazy

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-24 15:26:33
    Od: "DAFOR" <D...@W...PL>

    napisał w wiadomości news:ct30h3$7gv$1@news.onet.pl...

    > Getin Bank - nie Geting!
    > A pewiedziec to ci pewnie malo powiedza, bo dopiero buduja nowa siec
    > sprzedazy
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Zadbaj o swoje pieniądze!
    Oczywiście, że Getinbank, to była literówka. Wiem, że mają oddziały na
    Śląsku, więc może ktoś coś jednak wie.

  • 4. Data: 2005-01-24 15:34:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    DAFOR <D...@W...PL> wrote:
    > Oczywiście, że Getinbank, to była literówka. Wiem, że mają oddziały na
    > Śląsku, więc może ktoś coś jednak wie.

    Wydaje mi sie, ze raczej nie, bo na Slasku to sa oddzialy dawnego GBG Bank.
    A nowy GETIN Bank raczej bedzie przypominal Lukasa, Euro Bank itp i tego
    mozna sie spodziewac. Czyli dotychczasowe doswiadczenia pracownikow moga
    nie na wiele ci sie zdac..

    Zadbaj o swoje pieniądze!