PracaGrupypl.praca.dyskusje › Analitytyk przekazów medialnych - skanerzysta

  • 1. Data: 2005-01-24 13:36:59
    Temat: Analitytyk przekazów medialnych - skanerzysta
    Od: s...@o...pl

    Witam.
    Mam pytanie czy ktos z was pracowal kiedys na tym stanowisku??
    Jak jest z tą pracą?? Czy jest ciezko wyrobic sie z caloscia prasy do
    godziny, która jest w ofercie?? Bo ja widzialem gdzies oferte, ze
    praca 6-9, ale nie wiem, czy czasem nie bedzie tak, ze bedzie trzeba
    skanowac te gazetki gdzies powiedzmy do 13??
    I jak z dostarczaniem tej poczty?? To idzie kurierem do mnie czy jak??
    I czy potem musze oddawac te gazety??
    Bardzo prosze o odp. na te pytania.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-24 14:27:03
    Temat: Re: Analitytyk przekazw medialnych - skanerzysta
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > skanowac te gazetki gdzies powiedzmy do 13??
    > I jak z dostarczaniem tej poczty?? To idzie kurierem do mnie czy jak??

    Idzisz rano do kiosku, kupujesz gazety. Masz liste hasel, ktore sprawdzasz
    i skanujesz takowy tekst - zaleznie od firmy trzeba tez go OCRem
    przeleciec.
    Jesli robisz to poza Wawa - to roboty duzo nie bedzie - bo zazwyczaj
    dotyczy 2-3 tytulow lokalnych

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-24 15:56:35
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Mon, 24 Jan 2005 15:27:03 +0100, gdy Michał 'Amra'
    Macierzyński <m...@p...pl> napisał:

    >Idzisz rano do kiosku, kupujesz gazety. Masz liste hasel, ktore sprawdzasz
    >i skanujesz takowy tekst - zaleznie od firmy trzeba tez go OCRem
    >przeleciec.

    Są też (kilkaset zł) skanery-pisaki z wbudowanym OCR (fine reader) i
    chyba tacy poszukiwacze też z nich korzystają?

    >Jesli robisz to poza Wawa - to roboty duzo nie bedzie - bo zazwyczaj
    >dotyczy 2-3 tytulow lokalnych

    A ja mam pytanie. Rozumiem, że tacy skanerzyści (fajna nazwa) pracują na
    zlecenie agencji PR, ew. monitorującej prasę ktora np. chce miec
    dzienniki lokalne z pomorskiego, lubuskiego, albo z konkretnego miasta.

    Czy występuje to też jako samodzielne stanowisko, na którym skanerzysta
    sam szuka firm-klientów? (np. minifirma "Jaś Kowalski - monitoring prasy
    bydgoskiej" szuka sama lokalnych firm w Bydgoszczy)

    I jeszcze z ciekawości - wiem jak wyglądają stawki firm, które oferują
    monitoring (http://www.monitoring.owg.pl/index.php?&node=170 imho tanio)
    - a jak to wygląda z perspetktywy takiego skanerzysty? Ile dostaje za
    codzienną porcję?

    r.

  • 4. Data: 2005-01-24 16:56:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > monitoring (http://www.monitoring.owg.pl/index.php?&node=170 imho tanio)
    > - a jak to wygląda z perspetktywy takiego skanerzysty? Ile dostaje za

    Pewnie zaproponuja z 10 zl za godzine + zwrot kosztow za prase (na falkture
    na firme). Ale nie wiem..

  • 5. Data: 2005-01-24 19:08:59
    Temat: Odp: Analitytyk przekazw medialnych - skanerzysta
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    ..[ciach]

    roboty jest troche , dobre dla student wieczorowego lub zaocznego.
    A do 9.00 sie nie wyrobisz a chodzi o same skany (bez ocr itp) słowa
    kluczowe sa tajemnica handlowa.
    Stawka jest ryczałt za miesciac (6-dni wtygodniu) jak sie nie wyrobisz to
    robisz dalej .....az sie wyrobisz + doróbki/poprawki.
    gazety kupujesz = zwrot lub dostajesz free.

    zxc