PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?

  • 11. Data: 2005-01-26 10:39:43
    Temat: Re: ile Wam zajmuje przeczytanie GW Praca ?
    Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila>

    Tomek Banach napisał :

    > bo szukanie pracy to tez praca i to chyba jedna z gorszych :)
    gorsze już tylko przeżucanie gnoju.
    --
    _____________________________
    Kąpilator w oku, parser w lewym boku

  • 12. Data: 2005-01-27 17:11:32
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Ubiegłotygodniowy dodatek w W-wie po raz pierwszy przekroczył 100 stron.

    Nie zaglądałem, ale obstawiam poprawę na rynku reklamy a nie na rynku
    pracy :)

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 13. Data: 2005-01-27 19:41:47
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Mon, 24 Jan 2005 15:06:37 +0100
    "Jakub N." <p...@p...NOSPAM.pl> wrote:

    > W Poznaniu dzisiaj 64 strony

    W Lublinie ~25 ;-)

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 14. Data: 2005-01-28 21:14:41
    Od: "miket" <m...@w...pl>

    > W Lublinie ~25 ;-)

    w Lodzi tez im czestokroc papieru brakuje...