PracaGrupypl.praca.dyskusje › hrc.pl - Europejski Portal Pracy- oferty,bardzo duzo informacji, polecam

  • 1. Data: 2005-05-16 09:52:44
    Temat: hrc.pl - Europejski Portal Pracy- oferty,bardzo duzo informacji, polecam
    Od: "bziubzik" <b...@o...pl>

  • 2. Data: 2005-05-16 11:11:28
    Temat: Re: hrc.pl - Europejski Portal Pracy- oferty,bardzo duzo informacji....
    Od: "trzysio" <t...@w...pl>

    Totalna pustka ziejąca z każdej strony strony...
    - szkoda czasu

  • 3. Data: 2005-05-17 18:25:52
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Witaj bziubzik,

    W Twoim liście datowanym 16 maja 2005 (11:52:44) można przeczytać:

    Nic nie można przeczytać bo pisał lamer.

    A strona jest beznadziejna, podobnie jak firma która to prowadzi. Taka
    z gatunku tych najbardziej lubianych na ppd - od jednego praktykanta
    do drugiego.

    pzdr

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Did you see the frightened ones?
    Did you hear the falling bombs?"

  • 4. Data: 2005-05-24 21:21:35
    Od: "stefan biedny" <s...@w...pl>

    > Nic nie można przeczytać bo pisał lamer.

    konlin moze bys tak cos inteligentnego przekazal grupie ?

    Na razie to chyba cos cie boli. Jezeli masz problem ze znalezieniem pracy bo
    masz byc moze nikle umiejetnosci (co mozna wywnioskowac z twojej dosyc
    prostackiej informacji) to wyzywaj sie gdzie indziej. Tutaj nikt twoich
    frustracji i problemow wysluchiwac nie musi.

    > A strona jest beznadziejna, podobnie jak firma która to prowadzi. Taka
    > z gatunku tych najbardziej lubianych na ppd - od jednego praktykanta
    > do drugiego.

    Znasz ludzi ktorzy tworzyli ten portal osobiscie ? Byles w ogole na tam ?
    Pisanie publicznie slow bez pokrycia moze sie dla ciebie kiedys zle
    skonczyc.

    najlepiej niech kazdy sam oceni co portal jest warty

    ja uwazam ze mozna znalezc tam wiele cennych informacji
    http://www.hrc.pl

    konlin oszczedz wszystkim na przyszlosc swoich beznadziejnych komentarzy

    pozdrowienia dla pozostalych

  • 5. Data: 2005-05-24 22:13:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    stefan biedny <s...@w...pl> wrote:

    > Znasz ludzi ktorzy tworzyli ten portal osobiscie ? Byles w ogole na tam ?

    A język polski trudny.

    > najlepiej niech kazdy sam oceni co portal jest warty

    Kolejny spamerek, któremu się w głowie poprzewracało?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 6. Data: 2005-05-24 23:53:04
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stefan biedny [Tue, 24 May 2005 23:21:35 +0200]:

    > konlin oszczedz wszystkim na przyszlosc swoich
    > beznadziejnych komentarzy

    A Ty moglbys nam oszczedzic swojego spamu? Czy powaznie
    jedyna metoda na niego jest podeslac to do abuse Twojego
    operatora plus abuse firmy, ktora Cie hostuje...?

    Kira

  • 7. Data: 2005-05-24 23:53:49
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemysław Maciuszko [Tue, 24 May 2005 22:13:18 +0000 (UTC)]:

    > A język polski trudny.

    Mi to wyglada na przedawkowanie "Dnia Świra"... ;)

    Kira

  • 8. Data: 2005-05-26 16:25:20
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 24 May 2005 23:21:35 +0200, na pl.praca.dyskusje, stefan biedny
    napisał(a):

    > Na razie to chyba cos cie boli.

    Skąd ten wniosek drogi Watsonie?

    > Jezeli masz problem ze znalezieniem pracy bo

    A po czym wnioskujesz że ja w ogóle szukam pracy? Na obecną nie narzekam.

    > masz byc moze nikle umiejetnosci (co mozna wywnioskowac z twojej dosyc
    > prostackiej informacji) to wyzywaj sie gdzie indziej. Tutaj nikt twoich
    > frustracji i problemow wysluchiwac nie musi.

    Dokładnie, nie chcesz to nie czytaj i nie marudź. Jakoś nikomu innemu do
    tej pory nie przeszkadzałem.

    > Znasz ludzi ktorzy tworzyli ten portal osobiscie?

    Przecież wiesz że tak Tomaszu, tzn. biedny stefanie, po co rżniesz głupa na
    grupie? Twoje arcydzieło zrobione nakładem sił paru praktykantów cienko nie
    zrobiło furory i tak Cię to boli?

    > Byles w ogole na tam ?

    Raz, więcej nie było po co.

    > Pisanie publicznie slow bez pokrycia moze sie dla ciebie kiedys zle
    > skonczyc.

    Będziesz mnie straszył w jeszcze jakiś inny sposób niż przez usenet i gg?
    A w ogóle mam pokrycie na wszystko co tu piszę i doskonale o tym wiesz.

    > konlin oszczedz wszystkim na przyszlosc swoich beznadziejnych komentarzy

    Ładnie się przedstawiłeś przed milionami słuchaczy, gratuluję.

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2005-05-26 16:27:58
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    napisał(a):

> [...]

    > Znasz ludzi ktorzy tworzyli ten portal osobiscie?

    Przecież wiesz że tak Tomaszu, tzn. biedny stefanie, po co rżniesz głupa na
    grupie? Twoje arcydzieło zrobione nakładem sił paru praktykantów nie
    zrobiło furory i tak Cię to boli?

    > Byles w ogole na tam ?

    Raz, więcej nie było po co.