PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawka za pracę w weekendy i święta.

  • 1. Data: 2005-05-16 09:14:40
    Temat: Stawka za pracę w weekendy i święta.
    Od: "X-Man" <k...@i...pl>

    Witam!
    Moja siostra dorabia sobie pracując na kasie w supermarkecie, studiuje
    dziennie więc często zdarza się że są to weekendy.
    Zatrudniona jest przez agencję Worker.
    I tu moje pytanie czy za pracę w święta i dni wolne nie powinna dostawać
    więcej jeśli tak to ile ( obecnie jest to uznaniowe i czasem dają im 30 gr
    za godzinę więcej a czasem wcale )
    Jeśli należy się więcej jak to wyegzekwować nie narażając się na zwolnienie
    ? Na jakie przepisy się powołać ?

    Pzdr
    Piotrek

  • 2. Data: 2005-05-17 23:56:02
    Temat: Re: Stawka za pracę w weekendy i święta.
    Od: "Err0rek" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

    > Jeśli należy się więcej jak to wyegzekwować nie narażając się na
    zwolnienie
    > ? Na jakie przepisy się powołać ?

    nie należy się. to tylko dobra wola pracodawcy te 30 gr w tym przypadku.
    ustawowo nalezy sie tylko w godzinach nocnych: praca miedzy 22 a 6 rano.