PracaGrupypl.praca.dyskusjehrc.pl - Europejski Portal Pracy- oferty,bardzo duzo informacji, polecam › Re: hrc.pl - Europejski Portal Pracy- oferty,bardzo duzo informacji, polecam
    From: Konlin <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: hrc.pl - Europejski Portal Pracy- oferty,bardzo duzo informacji, polecam
    Date: Thu, 26 May 2005 18:25:20 +0200
    Sender: Konlin <>

    Tue, 24 May 2005 23:21:35 +0200, na pl.praca.dyskusje, stefan biedny
    napisał(a):

    > Na razie to chyba cos cie boli.

    Skąd ten wniosek drogi Watsonie?

    > Jezeli masz problem ze znalezieniem pracy bo

    A po czym wnioskujesz że ja w ogóle szukam pracy? Na obecną nie narzekam.

    > masz byc moze nikle umiejetnosci (co mozna wywnioskowac z twojej dosyc
    > prostackiej informacji) to wyzywaj sie gdzie indziej. Tutaj nikt twoich
    > frustracji i problemow wysluchiwac nie musi.

    Dokładnie, nie chcesz to nie czytaj i nie marudź. Jakoś nikomu innemu do
    tej pory nie przeszkadzałem.

    > Znasz ludzi ktorzy tworzyli ten portal osobiscie?

    Przecież wiesz że tak Tomaszu, tzn. biedny stefanie, po co rżniesz głupa na
    grupie? Twoje arcydzieło zrobione nakładem sił paru praktykantów cienko nie
    zrobiło furory i tak Cię to boli?

    > Byles w ogole na tam ?

    Raz, więcej nie było po co.

    > Pisanie publicznie slow bez pokrycia moze sie dla ciebie kiedys zle
    > skonczyc.

    Będziesz mnie straszył w jeszcze jakiś inny sposób niż przez usenet i gg?
    A w ogóle mam pokrycie na wszystko co tu piszę i doskonale o tym wiesz.

    > konlin oszczedz wszystkim na przyszlosc swoich beznadziejnych komentarzy

    Ładnie się przedstawiłeś przed milionami słuchaczy, gratuluję.

    pzdr
    konlin