PracaGrupypl.praca.dyskusje › co to dokładnie znaczy aplikacja? ;)

  • 1. Data: 2005-05-16 09:19:41
    Temat: co to dokładnie znaczy aplikacja? ;)
    Od: Jurek <j...@s...pl>

    Witam,
    chciałbym wysłać "aplikację" na pewne ogłoszenie o pracę, ale mógłby
    mnie ktoś oświecić co to dokładnie ta aplikacja oznacza? To tylko CV,
    czy płodzić też list motywacyjny? ;)
    I nie wiem też czy podawać nazwę firmy w której pracuję, nie wiem jak
    jest z "poufnością" mojego zainteresowania nowym miejscem zatrudnienia
    pozdrawiam
    ___Jurek
    jerys(at)poczta(dot)fm | jerys(at)spymac(dot)com

  • 2. Data: 2005-05-16 11:20:03
    Temat: Re: co to dokładnie znaczy aplikacja? ;)
    Od: "trzysio" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jurek" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
    > co to dokładnie ta aplikacja oznacza?

    CV, LM, kopie/skany certyfikatów i kursów, kopie/skany listów
    referencyjnych - te dwie ostatnie pozycje umieszczaj na serwerze zewnętrznym
    a w mailu podawaj jedynie krótki link do tego z opisem. Te certyfikaty i
    Listy referencyjne *muszą* być wymienione w CV lub LM, w zależności od
    rodzaju.

  • 3. Data: 2005-05-16 13:17:34
    Od: p...@o...pl

    > CV, LM, kopie/skany certyfikatów i kursów. Te certyfikaty i
    > Listy referencyjne *muszą* być wymienione w CV lub LM, w zależności od
    > rodzaju.
    CV i LM -TAK, ale skany innych dokumentów NIE, no chyba, że się ma duże
    zaufanie do przyszłego pracodawcy i bardzo dobrze się go zna.

    Do dokumentów aplikacyjnych kandydatów ma zwykle dostęp bardzo wielu ludzi.
    Z kopi certyfikatów, dyplomów
    Te dokumenty można pokazać w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, a kopie dostarczyć
    dopiero, po przyjęciu do pracy, lub naprawdę w ostatniej fazie rekrutacji.

  • 4. Data: 2005-05-16 19:10:23
    Temat: A'plikacja :) ..... co to dokładnie znaczy aplikacja? ;)
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    jak sama nazwa mowi aplikacja
    to a' plikacja
    czyli w wolnym tlumaczeniu

    zawalenie potencjalnego pracodawacy
    lud drugiej strony sprawy ... zawalenia jej STERTA PLIKOW
    no papieru z wydrukowanymi i powypisywanymi glupotami

    jestem taki smaki owaki
    i robilem to tamto owamtu ..
    i jestem w tym swietny
    i czuje sie potem swiezo jak poranna bryza :):)

    Przepraszam za zart ...:)

  • 5. Data: 2005-05-17 06:51:01
    Temat: Re: A'plikacja :) ..... co to dok
    Od: Jurek <j...@p...fm>

    > jestem taki smaki owaki
    > i robilem to tamto owamtu ..
    > i jestem w tym swietny
    > i czuje sie potem swiezo jak poranna bryza :):)
    >
    > Przepraszam za zart ...:)
    no właśnie, nie chcę zawalić oferenta stertą plików - wysłałbym tylko
    CV... ma być po angielsku a nie jestem w tym mocny - chcę tylko
    sprawdzić jakie mam szanse na rynku pracy...taki test, bo się
    zasiedziałem w obecnej i nie wiem czy mogę coś więcej uzyskać ;)
    Poczułbym się świeżo wtedy ;)