PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca sezonow w niemczech po 01.06 - zmiany?

  • 1. Data: 2005-05-16 08:03:26
    Temat: Praca sezonow w niemczech po 01.06 - zmiany?
    Od: "Mustava" <m...@p...onet.pl>

    Doszły mnie słuchy iż od 01.06.2005 zajdą pewne zmiany w zasadach m. in
    opodatkowania wynagrodzenia za pracę w niemczech.
    Interesuje mnie szczególnie praca sezonowa (przy uprawie winogrona).
    Z tego co do mnie dotarło to pracodawca m.in ma ponoć płacić jakieś 20%
    podatku, oraz ja jako pracownik również 20% podatku. A więc ze stawki
    godzinowej np 4,50 euro/godz zostanie mi "na rękę" 3,60 EURO.
    Maksymalny okres zatrudnienia 4 miesiące w ciągu roku.

    Zna ktoś może jakieś szczegóły (ew. linki)?

    Pozdrawiam.