eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjehelpdesk 2 poziom - jak to wyglada? › helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jozef" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
    Date: Sun, 10 Jul 2005 18:26:44 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 12
    Message-ID: <darp94$e96$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cml14.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1121020004 14630 172.20.26.235 (10 Jul 2005 18:26:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jul 2005 18:26:44 +0000 (UTC)
    X-User: swjo
    X-Forwarded-For: 172.20.6.161
    X-Remote-IP: cml14.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:154358
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc,
    Czy ktos wie jak w praktyce wyglada praca w duzej firmie informatycznej na
    stanowisku konsultanta helpdesku 2 poziomu?
    Glownie chodzi mi o to, czy jest to praca rozwojowa; mysle o rozwoju wiedzy
    merytorycznej a nie wspinaniu sie po szczeblach kariery managerskiej.
    Prosze o odpowiedz wszyskich, ktorzy maja cos na ten temat do opowiedzenia.
    Dzieki,
    J.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1