eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjehelpdesk 2 poziom - jak to wyglada? › Re: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!newsfeed.pionier.net.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
    Date: Sun, 10 Jul 2005 20:40:07 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 10
    Message-ID: <darq1q$l3t$1@news.dialog.net.pl>
    References: <darp94$e96$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3574.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1121020794 21629 62.87.138.246 (10 Jul 2005 18:39:54 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jul 2005 18:39:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:154360
    [ ukryj nagłówki ]

    rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez helpdesk poziom 1 - ten który jest
    rozmawia
    (w przypadku mojej firmy) z pracownikami rozsianymi po kraju.

    raczej zajęcie odtwórcze wymagające umiętności odszukiwania zgłoszonych
    dziur w całym.
    zresztą zalezy czy firma używa gotowego cudzego softu czy też własnego (jak
    moja)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1