eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjehelpdesk 2 poziom - jak to wyglada? › Re: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
  • Data: 2005-07-10 18:40:07
    Temat: Re: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez helpdesk poziom 1 - ten który jest
    rozmawia
    (w przypadku mojej firmy) z pracownikami rozsianymi po kraju.

    raczej zajęcie odtwórcze wymagające umiętności odszukiwania zgłoszonych
    dziur w całym.
    zresztą zalezy czy firma używa gotowego cudzego softu czy też własnego (jak
    moja)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1