eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjehelpdesk 2 poziom - jak to wyglada? › helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
  • Data: 2005-07-10 18:26:44
    Temat: helpdesk 2 poziom - jak to wyglada?
    Od: "Jozef" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czesc,
    Czy ktos wie jak w praktyce wyglada praca w duzej firmie informatycznej na
    stanowisku konsultanta helpdesku 2 poziomu?
    Glownie chodzi mi o to, czy jest to praca rozwojowa; mysle o rozwoju wiedzy
    merytorycznej a nie wspinaniu sie po szczeblach kariery managerskiej.
    Prosze o odpowiedz wszyskich, ktorzy maja cos na ten temat do opowiedzenia.
    Dzieki,
    J.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1