PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie szukać pracy w internecie

  • 1. Data: 2004-12-03 20:03:00
    Temat: gdzie szukać pracy w internecie
    Od: "mic" <u...@p...fm>

    gdzie oprócz
    pl.praca.oferowana,
    praca.pl,
    jobpilot.pl
    mozna szukac pracy w internecie?

  • 2. Data: 2004-12-03 20:15:45
    Temat: Re: gdzie szukać pracy w internecie
    Od: "paollo" <p...@s...fr.pl>

    Użytkownik "mic" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:coqgj7$fov$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > gdzie oprócz
    > pl.praca.oferowana,
    > praca.pl,
    > jobpilot.pl
    > mozna szukac pracy w internecie?

    polecam: http://www.wup.mazowsze.pl/index.php?id=linki/serwis
    masz tam linki do najpopularniejszych serwisów

    pozdr.
    paollo

  • 3. Data: 2004-12-03 20:48:22
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    www.hrk.pl

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 4. Data: 2004-12-03 20:56:03
    Od: " --" <...@a...pl>

    www.aptecus.com - zakladka praca

  • 5. Data: 2004-12-04 01:59:44
    Od: "Wojti" <j...@w...pl>

    znajomi
    pośreniak
    www.gazeta.pl

    pozdr
    Wojti

  • 6. Data: 2004-12-04 18:03:01
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    a&e wrote:

    > www.hrk.pl

    czy dostalas oferte z tej agencji?? bo ja czytalem archiwum
    grupy i ogolnie wyszlo na to, ze ich celem nie jest posrednictwo
    tylko cos zupelnie innego; dlatego zamieszczaja ogloszenia, typu
    "zatrudnie inzyniera mechanika" i nie podaja swoich wymagan,
    doslownie niczego nie podaja, tylko adresy nieistniejacych firm,
    ktore rzekomo im zlecily ogloszenie;

    adas;

  • 7. Data: 2004-12-05 12:49:18
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    krócej - www.aaaby.pl

  • 8. Data: 2004-12-06 09:11:06
    Od: wigwam <h...@h...pl>

    www.hrc.pl

    --
    wigwam
    www.hrc.pl

  • 9. Data: 2004-12-07 22:07:04
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    znam kogos, kogo zaproszono na rozmowy do firm zamieszczajacych ogloszenia
    na tym portalu
    ponadto zauwaz, ze tam czesto sa oferty publikowane w prasie lokalnej do
    ktorej nie wszyscy sa w stanie dotrzec

  • 10. Data: 2004-12-08 08:23:19
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (a&e, a któżby!) wyklepał:

    > znam kogos, kogo zaproszono na rozmowy do firm zamieszczajacych
    > ogloszenia na tym portalu
    > ponadto zauwaz, ze tam czesto sa oferty publikowane w prasie lokalnej do
    > ktorej nie wszyscy sa w stanie dotrzec

    Nooo świetnie, świetnie! Tylko.... o co chodzi? Widzisz, nie śledziłam
    wątku i nie wiem o jakim portalu mówisz.

    A gdyby tak zostawiać wrotkę i kawałek cytatu? :)

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)