PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakres obowązków

  • 1. Data: 2004-12-03 15:01:45
    Temat: zakres obowązków
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Czy niepodpisanie nowych obowiązków jest równoznczne z wymówieniem?
    Co z robic jezeli zakres obowiazków jest powiedzmy za "duzy"
    co grozi tym ze kobieta nie bedzie w stanie sie wyrobić lub bedzie mozna
    znalesc na nia tzw haka
    Aneks do umowy prawie rok temu a obowiązki dopiero teraz

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-12-03 20:01:44
    Temat: Re: zakres obowązków
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info>

    Dnia 03.12.2004, ropian <r...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Co z robic jezeli zakres obowiazków jest powiedzmy za "duzy"
    > co grozi tym ze kobieta nie bedzie w stanie sie wyrobić lub bedzie mozna
    > znalesc na nia tzw haka

    Hyh... Każda "normalna" fimra (tak mi się wydaje - tak jest u mnie),
    powinna mieć jasno określone zadania i obiowiązki dla konkretnego
    stanowiska.

    > Aneks do umowy prawie rok temu a obowiązki dopiero teraz

    Ktoś tu w trąbę wali ;/

  • 3. Data: 2004-12-03 20:26:21
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Szkodziński" <u...@s...info> napisał w
    wiadomości news:slrncr1ha3.2opq.usenet@szkodzinski.info...

    > Hyh... Każda "normalna" fimra (tak mi się wydaje - tak jest u mnie),
    > powinna mieć jasno określone zadania i obiowiązki dla konkretnego
    > stanowiska.

    > Ktoś tu w trąbę wali ;/

    Po prostu powstalo stanowisko a nikt nie potrafil wymyslec zakresu
    obowiązków na pismie wiadomo co dana osoba robila ale teraz to lekko
    przesadzili

    Pozdrawaim
    Robert

  • 4. Data: 2004-12-03 20:41:29
    Od: Rafał Szkodziński <u...@s...info>

> [...]
    > Po prostu powstalo stanowisko a nikt nie potrafil wymyslec zakresu
    > obowiązków na pismie wiadomo co dana osoba robila ale teraz to lekko

    Jak dla mnie nie pozostaje nic innego jak spokojnie usiąść z pracodawcą
    i ustalić zdrowy kompromis (zakładając, że w Twojej firmie są normalne
    relacje). Przy odrobinie ludzkich uczuć powinno się udać (czy może
    jestem za optymistyczny?).

  • 5. Data: 2004-12-04 11:40:48
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rafał Szkodziński" <u...@s...info> napisał w
    wiadomości news:slrncr1jkj.309.usenet@szkodzinski.info...

> [...]
    > i ustalić zdrowy kompromis (zakładając, że w Twojej firmie są normalne
    > relacje). Przy odrobinie ludzkich uczuć powinno się udać (czy może

    Niestety jestes optymista te nowe warunki to tzw przylozenie pracownikowi
    ktore nie beda podlegac dyskusji wczesniej bylo dobrze dopuki atmosfera w
    firmie zeszla na psy