PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kampania CV

  • 1. Data: 2004-12-03 16:02:41
    Temat: Kampania CV
    Od: "cv_kampania" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czesc!

    Przychodze do grupy z takim oto pomyslem, ktory moze pomoc wielu osobom w
    znalezeniu pracy, zwlaszcza za granica.

    Otoz istnieje mnostwo wyszukiwarek pracy (jobpiloty i inne monstery) - ofert
    pojawiajacych sie tam nie sposob zliczyc. Dosc uciazliwe jest jednak czytanie
    wszystkich ofert i wysylanie maili do kazdego pracodawcy z osobna, przez co
    czesto porzucamy potencjalne mozliwosci znalezienia roboty.

    Pojawia sie wiec pomysl stworzenia portalu, dzieki ktoremu caly proces
    rozsylania CV mozna bedzie zautomatyzowac :

    - wyszukanie interesujacych nas pracodawcow w wielu wyszukiwarkach,
    - automatyczne personalizowanie tekstu wiadomosci,
    - zalaczanie do kazdej wiadomosci CV,
    - wyslanie wiadomosci do pracodawcow

    Wiadomosci wysylane beda "pojedynczo" przez co beda niewrazliwe na wszelakie
    filtry antyspamowe itp.

    Taka "kampanie CV" mozna bedzie powtarzac cyklicznie, z opcjonalnym
    zaznaczeniem, ze przesylka nie moze powtornie trafic do tego samego
    pracodawcy...

    Co o tym sadzicie ??

    Wis.

  • 2. Data: 2004-12-03 16:29:20
    Temat: Re: Kampania CV
    Od: "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>

    > Co o tym sadzicie ??
    Hmmm. Z własnej praktyki wiem, ze CV raczej wysyłam to samo. List
    motywacyjny - zależy jaka firma, ale często piszę to samo, zmieniając tylko
    dane adresowe itp. No ale czasem trzeba napisać cos indywidualnego ...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-12-04 09:03:54
    Od: ml <e...@p...pl>

    In article <coq4a1$58o$1@atlantis.news.tpi.pl>, a...@n...koncu.postu
    says...

    > Hmmm. Z w?asnej praktyki wiem, ze CV raczej wysy?am to samo. List
    > motywacyjny - zale?y jaka firma, ale cz?sto pisz? to samo, zmieniaj?c tylko
    > dane adresowe itp. No ale czasem trzeba napisaae cos indywidualnego ...

    Ja mysle, ze do kazdej firmy list motywacyjny powinien wygladac inaczej.
    Nie ma nic nudniejszego niz szablonowe, sztampowe listy motywacyjne.
    Zainteresowanie budza tylko lisy spersonalizowane. Takie, z ktorych
    wiadomo, ze osoba przeczytala ogloszenie, a jesli bylo to mozliwe
    zapoznala sie z dzialalnoscia i biznesowymi celami firmy. Takie, w
    ktorych osoba zainteresowana praca nawiazuje do tego wszystkiego i
    przytacza ze swojego doswiadczenia przyklady, ktore mowia, ze ma podobne
    doswiadczenia i cele.

    pozdrawiam, ml

  • 4. Data: 2004-12-04 19:55:04
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    Automatyzacja to nic dobrego...

  • 5. Data: 2004-12-06 10:51:31
    Od: "Lukasz Wisniewski" <c...@W...gazeta.pl>

    ml : racja, jednakze zdecydowanie wieksza czesc ogloszen (zwlaszcza tych w
    UE) nie wymaga przesylania listow motywacyjnych. Wydaje mi sie, ze wiekszosc
    firm zachodnich z gory odrzuca oferty przesylane przez zagraniczniakow, bez
    wzgledu na to, co w nich jest. Tylko maly procent firm jest w stanie
    odpowiedziec pozytywnie - masowa kampania CV ma na celu wylowienie wlasnie
    tego procenta :) Po nawiazaniu pierwszego kontaktu wymiana
    korespondencji 'sama sie spersonalizuje' :)

    Jesli zas o sama personalizacje chodzi, system, ktory mam zamiar stworzyc,
    bedzie umozliwial semi-auto-personalizacje :) wysylanych emaili. Tzn. kazdy
    post pracodawcy bedzie analizowany pod wzgledem slow kluczowych, nastepnie
    uzytkownik dla kazdego wysylanego emaila bedzie mogl na formularzu wybrac
    sposrod podpowiedzi systemu nazwisko i imie adresata lisu oraz temat listu,
    jezeli musi on zawierac nr referencyjny. Wszystko bedzie prezentowane
    uzytkownikowi w taki sposob, aby maksymalnie przyspieszyc prace nad kampania
    CV, z mozliwoscia ustawienia defaultowych "Dear Sir/Madam" itd. :)

    z pozdrowieniami,

    wis.

  • 6. Data: 2004-12-06 22:38:52
    Od: "Zibi.pi" <z...@w...pl>

    Proszę uprzejmie wczuć się w managera,który codziennie jest zasyopywany CV z
    automatu?! Czy ktokolwiek miałby ochotę je choć przejrzeć?Wątpie...Pomysł do
    bani.Tu naprawdę nie chodi o ilość, a o jakość. Aby trafić w sedno należy
    mierzyć do wybranych celów i to w sposób przemyślany.Zdawanie się na
    przypadek to najgorsza z metod /zibi/
    Użytkownik "cv_kampania" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:coq2mt$rn1$1@inews.gazeta.pl...