PracaGrupypl.praca.dyskusje › analityk prasy

  • 1. Data: 2004-12-03 21:22:40
    Temat: analityk prasy
    Od: "gbur" <r...@k...pl>

    Na czym polega praca analityka prasy?
    Wstaje sie rano z kurami, biegnie do kiosku, kupuje wszystkie tytulu
    wychodzace w danym miescie i skanuje gazety? kaza wyszukiwac jakies
    konkretne informacje np o Ukrainie albo o uprawie ziemniakow, czy o co
    tu chodzi?

  • 2. Data: 2004-12-04 09:49:08
    Temat: Re: analityk prasy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    gbur <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    > wychodzace w danym miescie i skanuje gazety? kaza wyszukiwac jakies
    > konkretne informacje np o Ukrainie albo o uprawie ziemniakow, czy o co

    Tak - mozna sie tego spodziewac. Hasla sa raczej bardziej zaawansowane - np
    tylko o banku takim a takim lub firmie takiej a takeij.
    Uwazaj tez na umowe - bo moze byc tak, ze jak cos ominiesz to ci nic nie
    zaplaca...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-04 11:49:24
    Od: "marcin-99" <m...@t...pl>

    Witam.
    Dla tych ktorzy chcieli by troche pozarabiac: http://nazbieraj.w.interia.pl

  • 4. Data: 2004-12-04 12:33:27
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 04 gru 2004 w liście [news:cos86s$33a$1@atlantis.news.tpi.pl]
    marcin-99 [m...@t...pl] napisał(a):

    > Dla tych ktorzy chcieli by troche pozarabiac:
    > http://nazbieraj.w.interia.pl

    Tobie też się zbiera...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 5. Data: 2004-12-09 00:25:24
    Od: "gbur" <r...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:cos19f$34v$1@news.onet.pl...

> [...]
    > takeij.
    > Uwazaj tez na umowe - bo moze byc tak, ze jak cos ominiesz to ci nic

    Kto placi za te gazety, ja z wlasnej kieszeni a potem rozliczam sie z
    firma?
    Wyglada na to, ze trzeba czytac prase od deski do deski, zeby
    przypadkiem nie przegapic
    chocby malutkiej wzmianki na zadany mi temat? jak oni to sprawdzaja, z
    danego terenu
    biora kilka osob, zeby moc porownac wyniki?