PracaGrupypl.praca.dyskusje › gdzie pracują absolwenci filozofii?

  • 21. Data: 2007-05-13 08:05:31
    Temat: Re: gdzie pracują absolwenci filozofii?
    Od: yale <N...@g...com>

    > jeśli sami skończyliście wydział filozofii gdzieś w Polsce, lub macie
    > takich znajomych, gdzie obecnie pracujecie/pracują?

    Kierunek bardzo niedoceniany ale IMHO dobry w połączeniu z drugim
    fakultetem. Po samej filozofii sam nie wiem co można robić stricte "w
    zawodzie" oprócz pozostania na uczelni.

    Jeśli chodzi o przykład absolwenta to proszę bardzo:
    Najpierw roznosiła ulotki a potem została Headhunterką w dużym koncernie.

  • 22. Data: 2007-05-14 06:05:03
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 11 Maj, 09:59, Thiefunny <T...@g...com> wrote:
    > Cześć, chciałbym zrobić małe badanie:
    >
    > jeśli sami skończyliście wydział filozofii gdzieś w Polsce, lub macie
    > takich znajomych, gdzie obecnie pracujecie/pracują?
    >
    > Pytam a propos artykulu na praca.gazeta.pl odnosnie lepiej i gorzej
    > postrzeganych przez pracodawcow kierunkow.
    >
    > Pozdrawiam
    > Thiefunny

    oj no w roznych miejscach:) w zaleznosci od drugiego fakultetu:) ja
    akurat w IT. natomiast mam kolezanke, ktora pracuje w jakims
    hipermarkecie na kierowniczym stanowisku (nie wiem dokladnie jakie)