PracaGrupypl.praca.dyskusje › skad headhunterzy maja moje namiary?

  • 1. Data: 2007-05-11 10:41:32
    Temat: skad headhunterzy maja moje namiary?
    Od: asiaque <a...@w...hell.pl>

    Hej,

    od jakiegoś czasu headhunterzy z różnych niezwiązanych ze sobą firm
    doradztwa personalnego dzwonią do mnie, zawsze na ten sam numer - firmowy
    na biurko. Na pytanie, skąd go mają, odmawiają zeznań ;) Czy istnieje jakaś
    tajna baza, w której figurują potencjalni "frajerzy", a którą headhunterzy
    się między sobą dzielą? Ktoś ma jakieś "inside info"? ;)

    a., wykrywacz spisków

  • 2. Data: 2007-05-11 10:47:36
    Temat: Re: skad headhunterzy maja moje namiary?
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    asiaque pisze:
    > Hej,
    >
    > od jakiegoś czasu headhunterzy z różnych niezwiązanych ze sobą firm
    > doradztwa personalnego dzwonią do mnie, zawsze na ten sam numer - firmowy
    > na biurko.

    A nie dzwonią czasem przez recepcję?
    Bo ja się spotkałem z tym, że dzwonią do firmy, przedstawiając się
    często fałszywymi danymi i proszą o połączenie z panem X.

    > Na pytanie, skąd go mają, odmawiają zeznań ;) Czy istnieje jakaś
    > tajna baza, w której figurują potencjalni "frajerzy", a którą headhunterzy
    > się między sobą dzielą? Ktoś ma jakieś "inside info"? ;)

    Wystarczy trochę wyobraźni - byli pracownicy lub współpracownicy firmy,
    różne konferencje, gdzie się rejestrujesz itp. Sposobów jest cała masa,
    z czego pewnie ponad połowa jest niezbyt legalna.

    ch.

  • 3. Data: 2007-05-11 10:49:17
    Od: asiaque <a...@w...hell.pl>

    LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> wrote:
    > A nie dzwonią czasem przez recepcję?

    Nie posiadamy.

    > Wystarczy trochę wyobraźni - byli pracownicy lub współpracownicy firmy,
    > różne konferencje, gdzie się rejestrujesz itp. Sposobów jest cała masa,
    > z czego pewnie ponad połowa jest niezbyt legalna.

    Och, domysłów ja mam tysiąc, pytam, czy ktoś _wie_ :) No i chętnie
    dotarłabym do tej bazy w celu modyfikacji tego namiaru na - dajmy na to -
    prywatną komórkę.

    a.

  • 4. Data: 2007-05-11 10:53:58
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    asiaque wrote:

> [...]
    > jakaś tajna baza, w której figurują potencjalni "frajerzy", a którą
    > headhunterzy się między sobą dzielą? Ktoś ma jakieś "inside info"? ;)

    Do mnie też wydzwaniają, ale zawsze mówią skąd mają numer.

  • 5. Data: 2007-05-11 11:03:26
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl>

> [...]
    > tajna baza, w której figurują potencjalni "frajerzy", a którą headhunterzy
    > się między sobą dzielą? Ktoś ma jakieś "inside info"? ;)

    hehehe a moze to po prostu Twoj aktualny pracodawca chce sprawdzic Twoja
    lojalnosc? ;) sprawdza w ten sposob, czy bylbys w stanie zwiac z aktualnej
    pracy i za ile ;) no i czy przy okazji stracilby cenne dane, ktore sa w
    twoim posiadaniu... ot, taka dyskretna forma szczerosci wobec pracodawcy ;]

  • 6. Data: 2007-05-11 11:14:20
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Znam firmę, w której numery do pracowników były podane
    na stronie www tej firmy. Pewnego dnia konkurencja obdzwoniła
    wszystkich po kolei. Numery znikły ze strony wkrótce potem.
    Miroo

  • 7. Data: 2007-05-11 12:02:07
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    asiaque napisał(a):
> [...]
    > tajna baza, w której figurują potencjalni "frajerzy", a którą headhunterzy
    > się między sobą dzielą? Ktoś ma jakieś "inside info"? ;)
    Po umiejętności dotarcia do człowieka ich poznacie. :) Nie ma takiej bazy.

    pozdr.
    M.

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 8. Data: 2007-05-11 16:36:38
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    asiaque <a...@w...hell.pl> wrote in news:f21hnd$us4$2@news.agh.edu.pl:

    [...]
    > Och, domysłów ja mam tysiąc, pytam, czy ktoś _wie_ :) No i chętnie
    > dotarłabym do tej bazy w celu modyfikacji tego namiaru na - dajmy na to -
    > prywatną komórkę.

    "Nie musze byc poinformowany o zrodle, z ktorego uzyskano ten numer.
    O ile to tylko mozliwe, prosze spowodowac, zeby numer ten zostal
    zamieniony na [tu podajesz swoj numer telefonu komorkowego]"; a Ty
    bys wszystko chcial tak sam robic (brak umiejetnosci pracy zespolowej?);
    przeciez dostep do tej bazy kontaktowej ma ten dzwoniacy osobnik; moze
    po prostu popros go o podmiane;

    adas;