PracaGrupypl.praca.dyskusje › fundusz emerytalny - czy w takiej sytuacji konieczny?

  • 1. Data: 2005-07-08 18:02:27
    Temat: fundusz emerytalny - czy w takiej sytuacji konieczny?
    Od: "Tomek" <n...@v...pl>

    Witam!

    Jestem studentem, 5 dni temu rozpoczalem 6 - tygodniowe szkolenie wojskowe,
    wojsko będzie odprowadzalo do ZUSu jakies skladki. Nie mam NIPu, nigdy nie
    pracowalem. Czy koniecznoscia jest zapisywanie sie do jakiegos funduszu
    emerytalnego (nie chce miec przydzielonego z losowania)
    Ponoc na wybor funduszu ma sie 7 dni od rozpoczecia pracy. Sprawa jest naglaca,
    zostalo mi 2 dni, a infolinie zusu sa w weekend nieczynne, wiec sie nie dowiem.
    Osoby poinformowane bardzo prosze o pomoc.

    Dziekuje.

  • 2. Data: 2005-07-08 21:38:42
    Od: e...@p...onet.pl

    Witam,
    Rzeczywiście dobrze byłoby wybrac samemu fundusz. Jest ich 15,więc jest w czym
    wybierać.NIP trzeba będzie załatwić w US.Jesli potrzebujesz pomocy zadzwoń:
    0508 668 874.