PracaGrupypl.praca.dyskusje › freelancer

  • 1. Data: 2005-02-08 11:16:27
    Temat: freelancer
    Od: "iwonars" <i...@p...fm>

    Witam!
    Czy ktoś z was współpracował kiedyś jako freelancer z zachodnimi serwisami?

  • 2. Data: 2005-02-08 11:30:37
    Temat: Re: freelancer
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    iwonars <i...@p...fm> napisał(a):

    > Witam!
    > Czy ktoś z was współpracował kiedyś jako freelancer z zachodnimi serwisami?

    Jako freelancer robiący co i z serwisami zajmującymi się czym?

    JoP

  • 3. Data: 2005-02-08 11:40:49
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 08.02.2005 iwonars <i...@p...fm> napisał/a:
    > Witam!
    > Czy ktoś z was współpracował kiedyś jako freelancer z zachodnimi serwisami?

    ktoś tak

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 4. Data: 2005-02-08 12:02:36
    Od: i...@p...fm

    Ja jestem plastykiem. Mnie interesują głównie projekty z zakresu ilustrowania
    ksiązek , projektowania kartek okolicznościowych itp.
    Zagraniczne serwisy jednak nie proponuję tylko projekty z tego zakresu. Sa tam
    zlecenia również z marketingu, tłumaczen, grafiki , finansów, sprzedaży,
    telemarketingu, itp.
    Szukam osób które kiedyś lub nadal współpracują z takimi serwisami by wymienić
    poglądy na ten temat.
    Nie znam żadnego forum o podobnej tematyce.
    Może ktoś mi pomoże, może ktoś zna osoby, które sie tym zajmują.
    Będę wdzięczna za kontakt.

  • 5. Data: 2005-02-08 12:04:04
    Od: i...@p...fm

    Te serwisy oferuja prace z róznych dziedzin. Jest to praca zdalna przez
    internet.

  • 6. Data: 2005-02-08 12:13:01
    Od: i...@p...fm

    a mozna wiedzieć kto, chętnie z tą osobą wymienię wrażenia ze wspólpracy z
    podobnymi serwisami :)

  • 7. Data: 2005-02-08 12:19:37
    Od: "!F" <a...@w...pl>

    Ja. to moj zawod.

  • 8. Data: 2005-02-08 13:13:12
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 08.02.2005 i...@p...fm <i...@p...fm> napisał/a:
    > a mozna wiedzieć kto, chętnie z tą osobą wymienię wrażenia ze wspólpracy z
    > podobnymi serwisami :)

    a, tego Ci nie powiem. ale zajrzyj do archiwum, bylo swego czasu sporo o
    FL

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    We're just too pretty for God to let us die.

  • 9. Data: 2005-02-08 15:05:32
    Od: i...@p...fm

    > a, tego Ci nie powiem. ale zajrzyj do archiwum, bylo swego czasu sporo o

    a możesz przynajmniej napisać w jakim miesiącu były te rozmowy ?

  • 10. Data: 2005-02-09 11:48:22
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    iwonars pisze

    >a możesz przynajmniej napisać w jakim miesiącu były te rozmowy ?

    Ale o co chodzi?

    Dostalam od Ciebie 2 listy na priva dlatego, ze kiedys tam wzielam udzial w
    dyskusji o freelancerach, ale zaden nie zawieral konkretnych pytan. Chcesz,
    zeby Cie ktos za reke poprowadzil? Instrukcje na serwisach freelancerskich np.
    na temat sposobu rozliczen sa zwykle pelne i szczegolowe, a zdobywanie zlecen
    typu artystycznego polega w duzej mierze na zaprezentowaniu swojego dobrego
    portfolio. No wiec jeszcze raz: w czym problem?

    i moze raczej na grupie niz na privie. Nie lubie, jak mi ktos na priva
    przysyla cos, czego slac na priva nie ma powodu.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl