PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodze nie po podwyzce - chyba cos nie gra...

  • 1. Data: 2005-02-08 08:14:48
    Temat: Wynagrodze nie po podwyzce - chyba cos nie gra...
    Od: "Marcin H" <m...@s...pl>

    Witam.
    Chcialbym zapytac o oblicznie wynagrodzenia netto.
    Do tej pory zarabiajac 2200 brutto otrzymywalem wynagrodzenie
    1533 netto ( w tym doliczone koszty prania odziezy)

    Od stycznia dostalem podwyzke 300 zl brutto wiec podstawa wynagrodzenia
    wynosi teraz 2500. Sprawdzam konato a tam przelew na 1724 zl.
    Z tego co sobie policzylem (a nie znam sie natym zabardzo tylko tak
    na chlopski rozum) to liczylem na jakies przynajmniej 1750 (60) zl.

    Moze ktos potrafi mi to policzyc, bo nie wiem czy mnie w babmbuko zrobili
    czy tak ma byc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-08 08:55:17
    Temat: Re: Wynagrodze nie po podwyzce - chyba cos nie gra...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 08 Feb 2005 09:14:48 +0100, "Marcin H"
    <m...@s...pl> zakodował:

    http://praca.onet.pl/2,kalkulator.html

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded