PracaGrupypl.praca.dyskusje › formy wynagrodzenia - proszę o wytłumaczenie

  • 11. Data: 2005-09-20 11:45:01
    Temat: Re: formy wynagrodzenia - proszę o wytłumaczenie
    Od: "zebi" <z...@p...fm>

    > Jeśli podczas "dziekanki" uczelnia nadal Cię ubezpiecza (a nie jestem
    > pewien, czy tak jest w istocie),

    uczelnia ubezpiecza studentów ? pierwsze słyszę o czymś takim, nie
    wprowadzaj dezinformacji !

    były student.

  • 12. Data: 2005-09-20 15:33:41
    Od: "Ell" <N...@w...pl>

    > No bez generalizowania. Dlaczego zakładasz, że trudno?

    Pewnie jak ktos chce placic to i "na gebe" mozna sie umowic....
    Najczesciej jednak umowy o dzielo sa przygotowywane przez zleceniodawce, i
    nie dokonca okreslaja precyzyjnie terminy platnosci....
    A tu nie ma zadnych regulacji.

    Mam sam taki przyklad - czekaj tatka latka.....

  • 13. Data: 2005-09-20 15:41:10
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgp9sh$15fj$1@node1.news.atman.pl>
    Ell napisał(a):

    > Pewnie jak ktos chce placic to i "na gebe" mozna sie umowic....
    > Najczesciej jednak umowy o dzielo sa przygotowywane przez zleceniodawce, i
    > nie dokonca okreslaja precyzyjnie terminy platnosci....

    A kto każe podpisywac taką umowę? To tak samo jak z każdą inną umową.

    > Mam sam taki przyklad - czekaj tatka latka.....

    I to wystarczy by stwierdzić, że każdy ma mieć trudności?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 14. Data: 2005-09-21 21:00:19
    Od: "Adamzrk" <a...@g...pl>

    Mam mieć okres próbny 3 miesiące - wybrałem opcję nr 2, ze względu na to, że
    w okresie próbnym będę trochę mniej zarabiał. Potem zamierzam zmienic na
    opcję nr 1. Jak się ułoży zobaczymy.