PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płace Raiffeisen

  • 1. Data: 2005-09-16 18:30:51
    Temat: Płace Raiffeisen
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was zna mniej więcej sredni przedział płacowy w Raiffeisen Bank dla
    Doradcy Klienta Indywidualnego (zakres sprzedażowy - produkty kartowe, konta
    osobiste, kredyty hipoteczne itp.)

    Za odpowiedzi z góry dzięki

  • 2. Data: 2005-09-18 14:49:06
    Temat: Re: Płace Raiffeisen
    Od: Konrad <k...@k...com>

    Użytkownik ewela napisał:
> [...]
    > Doradcy Klienta Indywidualnego (zakres sprzedażowy - produkty kartowe, konta

    Witaj,

    1700 zł brutto podstawy + prowizje zależne od rodzaju sprzedanego
    produktu . Zdecydowanie najchętniej na zasadzie własnej działalności
    gospodarczej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-09-18 16:59:26
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > produktu . Zdecydowanie najchętniej na zasadzie własnej działalności
    > gospodarczej.
    >
    > Pozdrawiam

    Dzięki Konrad, te informacje mi trochę pomogą:)