PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Londynie

  • 1. Data: 2004-06-21 14:38:47
    Temat: praca w Londynie
    Od: "Tomek W." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie :-)
    Mam na imię Tomek, 17 lat, w lipcu chciałbym wyjechać do pracy do Londynu -
    środkiem dość ciekawym, bo autostopem.
    Uderzał to będę głównie w knajpy, może jakieś hotele.. i w związku z tym
    chciałem zapytać Was o jakieś wskazówki odnośnie szukania tej pracy oraz co
    jest wymagane do zatrudnienia, jaki strój (tshirt i dzinsy czy wymagaja
    czegos bardzo powaznego?)
    Wszystkim serdecznie dziekuje za odpowiedzi :)

    pozdr. Tomek

  • 2. Data: 2004-06-30 13:23:02
    Temat: Re: praca w Londynie
    Od: "KAROLKA" <b...@y...co.uk>

    WEZ KONIECZNIE BIALA KOSZULE I JAKIES CIEMNE SPODNIE, BO POTEM TAM BEDZIESZ
    MUSIAL KUPOWAC. W PUBACH RACZEJ NIE WYMAGAJA ZADNEGO STROJU, ALE W
    RESTAURACJACH I HOTELACH TAK I W NIEKTORYCH COFFEE SHOPACH