PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma na pomorzu (trojmiasto)

  • 11. Data: 2009-05-18 07:09:25
    Temat: Re: firma na pomorzu (trojmiasto)
    Od: "rurek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Mp" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:guojjf$qfr$1@inews.gazeta.pl...
    > Wygórowana.
    > Nie masz doświadczenia, 2 lata to nic.

    2 lata w samej J. Wczesniej bylo PHP.

    rurek.

  • 12. Data: 2009-05-18 07:13:09
    Od: "rurek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:kf65e6-p4g.ln1@kaczorek.jackinia.homedns.org...

    > Kwota jak najbardziej prawidłowa. Problem
    > w tym, że w Trójmieście jest mało firm programistycznych,
    > a te co są prezentują dość niski poziom.
    > Ja sam przeprowadziłem się do Warszawy 0,5 roku
    > temu i sytuacja tu jest dużo lepsza (zwłaszcza w kryzysie :-) )

    Ano widzisz. Ja mieszkam w Wawie i chce sie stad wyprowadzic.
    Celuje na razie w pomorze, ale byc moze gdzie indziej nas poniesie.
    Chce sie zorientowac na jaki poziom wynagrodzenia mozna liczyc na pomorzu.
    Za wszelka cene nie bedziemy sie przenosic.

    rurek.

  • 13. Data: 2009-05-18 07:13:48
    Od: "rurek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "rurek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mp" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 2 lata w samej J. Wczesniej bylo PHP.

    Wczesniej to znaczy 5 lat....

  • 14. Data: 2009-05-18 09:16:29
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    rurek wrote:
    > Użytkownik "rurek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wczesniej to znaczy 5 lat....

    Zalezy co umiesz. Na rozmowie zadadza Ci pare technicznych pytan, zrobia
    maly test.
    Mysle ze jak zawolasz 3tys. zl. netto bedzie szansa, ze prace dostaniesz.

  • 15. Data: 2009-05-18 17:49:09
    Od: "z pomorza" <a...@a...aa>

    > Zalezy co umiesz. Na rozmowie zadadza Ci pare technicznych pytan, zrobia
    > maly test.
    > Mysle ze jak zawolasz 3tys. zl. netto bedzie szansa, ze prace dostaniesz.

    najbardziej smiesza mnie firmy (u nas np. lufthansa), które
    daja test z jakiegos jezyka typu co funkcja zwróci w jakims
    specyficznym przypadku. Osobiscie na rozmowie raczej
    dal bym jakis problem programiscie i zapytal sie jak by to
    rozwiazal (oczywiscie dajac mu troche czasu). Nieglupi wcale tez
    jest test typu napisz funkcje. Pisze to dlatego ze potem widze w kodzie ze
    kolega napisal funkcje obliczajaca przesuniecie (czyli shift=x2-x1) a tam
    3 instrukcje warunkowe... u nas nie ma testów to tez blad

  • 16. Data: 2009-05-18 17:49:36
    Od: "z pomorza" <a...@a...aa>

    Użytkownik "mariusz" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem niedawno ogłoszenie dla informatyka
    > praca w Warszawie, litania wymagań
    >
    > 2700zł netto

    stawka dzienna ?

  • 17. Data: 2009-05-18 17:55:43
    Od: "z pomorza" <a...@a...aa>

    > Wygórowana.
    > Nie masz doświadczenia, 2 lata to nic.
    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale ludzie pracują po 40 lat, wiec
    > przekładając to na ludzkie życie - średnia 80lat, to jesteś teraz
    > 4latkiem, jak będziesz 20latkiem (10 lat doświadczenia) możesz liczyć na
    > 5tys zł netto / miesiąc.

    bez przesady to trochę paranoja takie liczenie.
    Ja mam 5,5tyś netto +dodatki, java, pomorze 3 lata w javie, wcześniej cpp
    stawka jest prawidłowa, z tego co u nas się mówi to
    dobrego programistę z doświadczeniem na prawdę trudno znaleźć
    (chyba że kryzys jakoś mega dramatycznie zmienił sytuację ale śmiem
    twierdzić że nie)
    Kwestia rynku, mniej firm niż w wawie ale też mniej specjalistów.

  • 18. Data: 2009-05-18 17:59:16
    Od: "z pomorza" <a...@a...aa>

    Uzytkownik "z pomorza" <a...@a...aa> napisal w wiadomosci

> [...]

    3tys netto dla solidnego developera to wyzysk....

  • 19. Data: 2009-05-18 21:35:50
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 09:09:25 +0200, rurek napisał(a):

    > Użytkownik "Mp" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 2 lata w samej J. Wczesniej bylo PHP.

    Piszesz to żeby "podeprzeć" swoje doświadczenie czy się pogrążyć? Dla mnie
    to drugie.
    --
    SOCAR

  • 20. Data: 2009-05-19 08:52:54
    Od: "rurek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "SOCAR" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Piszesz to żeby "podeprzeć" swoje doświadczenie czy się pogrążyć? Dla mnie
    > to drugie.

    :) rozumiem.

    r.