PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dyplom a pracodawca...

  • 1. Data: 2006-10-29 18:21:24
    Temat: Dyplom a pracodawca...
    Od: m...@g...com

    Tak sie zastanawiam...

    1) Czy potencjalny pracodawca patrzy na ocene na dyplomie?
    2) Co jest atrakcyjniejsze: dostateczny z dobrej uczelni czy bardzo
    dobry z nieznanej prywatnej?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2006-10-29 19:15:08
    Temat: Re: Dyplom a pracodawca...
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ja bym nie patrzal bo to nic nie mowi
    ocena to bedzie po 1 rozmowie
    :]

  • 3. Data: 2006-10-29 21:20:12
    Od: Adam <d...@t...pl>

    Dnia 29 Oct 2006 10:21:24 -0800, m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > 1) Czy potencjalny pracodawca patrzy na ocene na dyplomie?
    > 2) Co jest atrakcyjniejsze: dostateczny z dobrej uczelni czy bardzo

    Pewnie zależy od pracodawcy. Niemniej jednak często jest tak, że renomowani
    pracodawcy dają w ogłoszeniu w wymaganiach dyplom dobrej uczelni - chociaż
    ostatnio chyba coraz rzadziej - ale czasem się widuje.

    Ale wg mnie dostateczny z dobrej uczelni to raczej średni argument
    przetargowy... chociaż jak od każdej reguły są wyjątki.

    Adam

  • 4. Data: 2006-10-29 23:39:13
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    com...

    > 1) Czy potencjalny pracodawca patrzy na ocene na dyplomie?
    Rzadko kiedy. Jesli juz to raczej duze korporacje, ktore rekrutuja ludzi na
    praktyki czy staze, bez wiekszego doswiadczenia. Wtedy karta przetargowa
    moga byc oceny na dyplomie.

    > 2) Co jest atrakcyjniejsze: dostateczny z dobrej uczelni czy bardzo
    > dobry z nieznanej prywatnej?

    Patrza bardziej na konkretna uczelnie niz oceny. Czego innego mozna sie
    spodziewac po absolwencie SGH, a co innego po absolwencie Wyzszej Szkoly
    Czegostam w Pcimu Gornym.

  • 5. Data: 2006-10-29 23:55:34
    Od: "rs" <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > 1) Czy potencjalny pracodawca patrzy na ocene na dyplomie?
    > 2) Co jest atrakcyjniejsze: dostateczny z dobrej uczelni czy bardzo

    wydaje mi sie ze pracodawca coraz czesciej patrzy na to co umiesz zrobic i
    na to jaksie przydasz w pracy.
    oceny raczej nie sa az takie wazne.

    wazne zebys sprostal temu co oczekuje pracodawca.I wtedy spodziwaj sie
    wdziecznosci od pracodawcy.czytaj: dobrej pensji :):)

  • 6. Data: 2006-10-30 11:41:57
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    rs napisał(a):
> [...]
    >
    > wazne zebys sprostal temu co oczekuje pracodawca.I wtedy spodziwaj sie
    > wdziecznosci od pracodawcy.czytaj: dobrej pensji :):)

    rs - rasowa suka hahaha

  • 7. Data: 2006-10-30 13:12:18
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    Ja tylko dołącze się i powiem że tylko w pierwszym miejscu pracy pytano mnie
    o sprawy uczelniane ale byłem wtedy studentem ;)
    W drugim miejscu pracy też studiowałem (V rok) i tylko zapytano mnie czy
    poradzę sobie z obroną itp... Od tego momentu pytania zawsze skupiały się na
    doświadczeniu i umiejętnościach zawodowych...