PracaGrupypl.praca.dyskusje › firma OVB - skąd prowizja?

  • 1. Data: 2002-10-31 18:15:08
    Temat: firma OVB - skąd prowizja?
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie dotyczące powyższej firmy. Z tego co wiem to działa jako
    pośrednik pomiędzy klientem idywidualnym a szeroką gamą instytucji
    istniejących na rynku finansowym. W ofercie pracy proponowali 300 zł za
    każdą podpisaną umowę z klientem. Czy ktoś wie na jakiej zasadzie działają
    takie firmy i skąd się biorą pieniądze na tak dużą prowizję? A czy to, że
    wymagają 120 zł za szkolenia jest normalną praktyką ?
    Pozdrawiam,
    stavi
    PS. Dziękuję za odpowidzi na poprzednie pytanie

  • 2. Data: 2002-11-01 08:51:28
    Temat: Re: firma OVB - skąd prowizja?
    Od: "Agnieszka" <a...@N...hoga.pl>

    Mialam u nich pracowac i podziekowalam... Od znajomego, bylego kierownika w
    OVB sie dowiedzialam niedawno ze dobrze zrobilam, sam zrezygnowal bo w koncu
    sam musial doplacac do interesu.

    Aga

  • 3. Data: 2002-11-01 19:01:54
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Dzięki, wiedziałem że coś jest nie tak, ale chciałem wiedzieć na jakiej
    zasadzie działaliby (gdyby działali uczciwie) i skąd wynikałyby tak duże
    pieniądze na prowizje od każdej umowy?

    pozdrawiam i dzięki,
    stavi

  • 4. Data: 2002-11-01 21:25:24
    Od: "Agnieszka" <a...@N...hoga.pl>

    Użytkownik "stavi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki, wiedziałem że coś jest nie tak, ale chciałem wiedzieć na jakiej
    > zasadzie działaliby (gdyby działali uczciwie) i skąd wynikałyby tak duże
    > pieniądze na prowizje od każdej umowy?

    obiecanki cacanki z prowizja...
    a po drugie, jest chore skoro firma za szkolenie sobie kaze placic...

    moze i dzialaja uczciciwe z punktu widzenia prawa, no ale nie skomentuje
    tego ;)

    Agnieszka