PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy jako copywriter, i....

  • 1. Data: 2002-10-31 16:08:17
    Temat: Szukam pracy jako copywriter, i....
    Od: "krs" <k...@w...pl>

    ...nie wiem gdzie sie zglosic. Szukam ciagle, bez przerwy wrecz. Realizuje
    do tego zlecenia jako freelancer, ale nie zadowala mnie to, z powodu na ni
    epewnosc takiej formy zatrudnienia. Czy moze ktos z szanownym grupowiczow ma
    namiar na kogos kto potrzebuje najlepszego copywritera, albo ma pomysl gdzie
    jeszcze moglbym dac ogloszenie, zeby uzyskac chociaz jedna odpowiedz ?

    Pozdrawiam,

    krs