PracaGrupypl.praca.dyskusje › W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....

  • 1. Data: 2002-10-31 15:36:19
    Temat: W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....
    Od: "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl>

    Zadnych perspektyw totalna wiocha jak i w calym kraju....

  • 2. Data: 2002-10-31 15:48:53
    Temat: Re: W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl> wrote in news:aprilo$fpi$1
    @info.cyf-kr.edu.pl:

    > Zadnych perspektyw totalna wiocha jak i w calym kraju....

    Zakladajac, ze nie pisal tego jakis dowcipnis z Twojego konta :
    Mozesz transmitowac pierwsza z czynnosci przez Internet, wielu za to zaplaci :-)))))

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-10-31 16:23:37
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Zakladajac, ze nie pisal tego jakis dowcipnis z Twojego konta :
    > Mozesz transmitowac pierwsza z czynnosci przez Internet, wielu za to

    Czy to przyczynek do pracy chalupniczej i zatrudnienia przez internet? Wiele
    osob sie dopytuje;)

    > Wojtek
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-10-31 16:46:32
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    k...@p...onet.pl wrote in

    /ciach.../

    > Czy to przyczynek do pracy chalupniczej i zatrudnienia przez internet?
    > Wiele osob sie dopytuje;)

    Ba ! Dorota bazujac na wlasnych doswiadczeniach moglaby nawet opracowac know-how
    takiego przedsiewziecia i w oparciu o to zbudowac MLM sprzedajac wiedze i technologie
    dalej
    :-)

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-10-31 17:55:03
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Ba ! Dorota bazujac na wlasnych doswiadczeniach moglaby nawet opracowac
    know-how
    > takiego przedsiewziecia i w oparciu o to zbudowac MLM sprzedajac wiedze i
    technologie dalej

    Wojtku Know-How dostępne w głowie każdego, zapisane genach. Tylko u Doroty
    nastąpiło jakieś przekałamanie genetyczne i i moze stać się to przyczyną np.
    publicznego gorszenia ludzi swym postepowaniem ;-)))

    Wrangler

  • 6. Data: 2002-11-01 07:42:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dorota Zawadzka <D...@i...pl> wrote:
    > Zadnych perspektyw totalna wiocha jak i w calym kraju....

    Jak ktoś ma dwie lewe ręce i wielki tyłek do siedzenia na nim, to
    zapewne.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-11-01 11:14:34
    Temat: Odp: W krakowie to tylko zmasturbowac sie i isc spac....
    Od: "Dorota Zawadzka" <D...@i...pl>

    a co konkretnie mam zrobic zeby w Krakowie samodzielnie dojsc do cezgo
    innego niz orgazmu?

  • 8. Data: 2002-11-01 11:19:26
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <aptnn2$aqs$1@info.cyf-kr.edu.pl>, D...@i...pl
    says...

    > a co konkretnie mam zrobic zeby w Krakowie samodzielnie dojsc do cezgo
    > innego niz orgazmu?

    1. nie narzekac,
    2. wziac sie do roboty.

    ::Pozdrawiam