PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarabianie przez Internet

  • 1. Data: 2002-10-31 10:49:45
    Temat: Zarabianie przez Internet
    Od: k...@w...pl

    Chcesz zarobić nie wychodząc z domu zobacz www.kulketasz.republika.pl

    Jeżeli chcesz mnie poinformować o nowych firmach płacących za maile lub za
    surfowanie proszę o odpowiedź w forum.
    Bardzo proszę także o wszelkie informacje o firmach oszustach.

    Wielkie dzięki

  • 2. Data: 2002-10-31 23:10:41
    Temat: Re: Zarabianie przez Internet
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <1...@n...onet.pl>, k...@w...pl
    says...

    > Chcesz zarobić nie wychodząc z domu zobacz www.kulketasz.republika.pl

    A chcesz zarobic skierowanie do abuse?

    ::Pozdrawiam
    ::ml

  • 3. Data: 2002-11-01 09:02:13
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Marcin Lisiecki wrote:

    > In article <1...@n...onet.pl>, k...@w...pl
    > says...

    > A chcesz zarobic skierowanie do abuse?

    Właśnie posłałem bałwana spyro z wp... flaki się wywracają

  • 4. Data: 2002-11-01 11:19:56
    Od: Marcin Lisiecki <m...@p...fm>

    In article <aptfm2$nq1$1@news.tpi.pl>, b...@b...pl says...

    > Właśnie posłałem bałwana spyro z wp... flaki się wywracają

    Taa... zauwazylem zreszta, ze podanie swojego adresu emailowego na
    grupach dyskusyjnych wiaze sie z tym, ze za jakis czas zaczynaja
    przychodzic informacje o goracych malolatach, kasie w internecie i o
    tym, ze zycie stworzyli kosmici :-)

    ::Pozdrawiam
    ::ml

  • 5. Data: 2002-11-01 13:30:11
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Marcin Lisiecki! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > grupach dyskusyjnych wiaze sie z tym, ze za jakis czas zaczynaja
    > przychodzic informacje o goracych malolatach, kasie w internecie i o

    To podawaj e-mail tak, zeby automat wylapujacy adresy sie nie zorientowal,
    ale zeby w miare inteligentny czlowiek doszedl co uciac lub zmienic w
    adresie.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 6. Data: 2002-11-02 11:58:35
    Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "Marcin Lisiecki" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > grupach dyskusyjnych wiaze sie z tym, ze za jakis czas zaczynaja
    > przychodzic informacje o goracych malolatach, kasie w internecie i o

    dodaj jeszcze kolesi co koniecznie chca przetrasferowac mnostwo $ z jakis
    dziwnych krain w Afryce :)
    Czarek