PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto chce się nauczyć tworzenia komercyjnych serwisów www ?

  • 1. Data: 2006-03-07 13:45:30
    Temat: Kto chce się nauczyć tworzenia komercyjnych serwisów www ?
    Od: y...@p...fm

    Nauczę projektowania serwisów internetowych, sklepów, podstaw
    programowania i marketingu internetowego.
    W dzisiejszych czasach umiejętność tworzenia stron/serwisów może
    zapewnić niezależność finansową każdemu kto ma na tyle
    cierpliwości i jest wytrwały by pojąć tajniki projektowania nawet
    najbardziej skomplikowanych serwisów internetowych. Taka wiedza plus
    pomysłowość to klucz do sukcesu. Chcesz a nie wiesz jak, jesteś
    cierpliwy/cierpliwa i lubisz poznawać nowe rzeczy, masz komputer
    podłączony do internetu (choć bez internetu też da radę!
    Poważnie! ) - napisz maila, zapytaj na czym to polega, ile to potrwa,
    co możesz się nauczyć, co możesz po tym zrobić.
    Czekam na odważnych!

    Marcin
    y...@p...fm

    P.S. chwilowo do dyspozycji jestem wyłącznie na terenie Poznania i
    okolic.

  • 2. Data: 2006-03-07 13:48:34
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    y...@p...fm wrote:
    > co możesz się nauczyć, co możesz po tym zrobić.

    eeee... mogę potem uczyć innych??

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 3. Data: 2006-03-08 11:00:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: y...@p...fm [7 Mar 2006 05:45:30 -0800]:

    > Nauczę projektowania serwisów internetowych, sklepów,
    > podstaw programowania i marketingu internetowego.

    Świetnie. Ale może coś o swoim doświadczeniu powiesz? ;-)
    Bo jak na razie, to marketing internetowy u Ciebie leży...

    Kira