PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownik do obsługi e-mail pilnie poszukiwany

  • 1. Data: 2006-03-07 10:35:40
    Temat: Pracownik do obsługi e-mail pilnie poszukiwany
    Od: "aranko" <a...@p...onet.pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli
    posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy
    Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z
    a...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2006-03-07 10:43:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: aranko [Tue, 7 Mar 2006 11:35:40 +0100]:

    > Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub
    > niepełnym wymiarze czasu do pracy w domu

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 3. Data: 2006-03-07 10:50:35
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):

    > http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Dobre, choć watpię czy aranko zechce tu wrócić i przeczytać
    Twoj tekst o tym, jakim jest frajerem. A szkoda.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2006-03-07 11:15:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: czarny [Tue, 07 Mar 2006 11:50:35 +0100]:

    > Dobre, choć watpię czy aranko zechce tu wrócić i przeczytać
    > Twoj tekst o tym, jakim jest frajerem. A szkoda.

    Ale może inni poczytają i się chwilę zastanowią.

    Kira (w cuda wierzę, nie?)

  • 5. Data: 2006-03-07 13:20:34
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    > Kira (w cuda wierzę, nie?)

    po wpisaniu maila aranko juz wiadomo ile razy to zrobil ..
    szkoda, ze sie go nie da namierzyc (bez odpowiednich procedur) i ubić ...

  • 6. Data: 2006-03-07 13:29:55
    Temat: Re: Pracownik do obsługi e-mail pilnie poszukiwany [OT]
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Kira <c...@e...wytnij.pl> wrote:

    > http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    czemu ta czcionka taka malutka?

    B.

  • 7. Data: 2006-03-07 14:11:24
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Bronek Kozicki napisał(a):

    > czemu ta czcionka taka malutka?

    Uuu.... potrzebujemy mocniejszych szkiełek? ;-)

  • 8. Data: 2006-03-08 09:02:00
    Od: "Yam Uasica" <y...@B...gazeta.pl>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > po wpisaniu maila aranko juz wiadomo ile razy to zrobil ..
    > szkoda, ze sie go nie da namierzyc (bez odpowiednich procedur) i ubić ...

    ubic sie nie da, ale ktos juz mnie uprzedzil i skasowali mu konto - wyslalem
    do niego maila i przyszla zwrotka :D

    pozdrawiam wszystkich w ten piekny dzionek
    paniom zycze wszystkiego najlepszego

    yam

  • 9. Data: 2006-03-08 22:36:24
    Temat: skosiłam pacana