PracaGrupypl.praca.dyskusje › eurokratą bądż- ale kiedy składa się podanie?

  • 1. Data: 2003-05-18 20:32:58
    Temat: eurokratą bądż- ale kiedy składa się podanie?
    Od: p...@p...onet.pl

    Od pewnego czasu rozważam staranie sie o pracę urzędnika unijnego, ale poza
    tym, że wiem, że są egzaminy w 2004 roku i że masa ludzi złożyła do 10 marca
    podania w 1 turze, a teraz do 10 czerwca jest 2 tura składania, to nie mogę
    dotrzeć do szerszej info. na ten temat, sama nie wiem czemu to takie owiane
    tajemnicą..? Podobno w Krakowskim Urzędzie Miasta wszystkie urzedniczki walnie
    złożyły akces do pracy w Unii i tylko z przecieku o tym wiem, ale poza tym to
    panuje zasada, że dziób w ciup i sza!

  • 2. Data: 2003-05-18 21:31:54
    Temat: Re: eurokratą bądż- ale kiedy składa się podanie?
    Od: Krzysiek <c...@d...pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Podobno w Krakowskim Urzędzie Miasta wszystkie urzedniczki walnie
    > złożyły akces do pracy w Unii i tylko z przecieku o tym wiem, ale poza tym to
    > panuje zasada, że dziób w ciup i sza!

    Bzdury jakieś...
    UE to nie urząd powiatowy w Koziej Wólce, gdzie pracę załatwia się po
    znajomości.
    Gdy Unia rozpocznie nabór, w największych polskich miastach odbędą się
    centralne, jawne i dostępne dla wszystkich eliminacje. Test wiedzy o
    Unii i sprawdzenie znajomości języka obcego. W następnym etapie (dużo
    trudniejszym) rozmowy kwalifikacyjne w Brukseli.

    Kg

  • 3. Data: 2003-05-19 20:02:08
    Od: p...@p...onet.pl

    > ale papiery ( do egzaminu) składa sie w 2 turach- 1 była w marcu a 2 ma być w
    czerwcu, potem będzie już po ptakach

  • 4. Data: 2003-05-19 22:26:38
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    > Od pewnego czasu rozważam staranie sie o pracę urzędnika unijnego

    W piątkowej Wyborczej ma być coś na ten temat.
    Pozdrawiam
    Ania